Vraag over vakantie visum voor mijn vriend.

Hallo allemaal,

Ik ben Kelly, ik ben 20 jaar oud en ik kom uit Rotterdam.
Ik ben in April dit jaar via vakantieveilingen naar tunesie gegaan samen met mijn moeder en 2 kennisen, Daar heb ik een hele leuke tunees ontmoet. Die op dat moment in het hotel werkte in het animatie team. We zijn een paar keer uit geweest, En het was heel gezellig. Na een week moesten we toch echt naar huis en dat was voor mij en mijn vriend wat minder omdat we toen echt verliefd aan het worden waren. Ik dacht dat hij me wel zou vergeten en snel weer een ander meisje zou hebben maar hij bleef maar smsen en ik zag hem iedere dag op skype.
Ik heb toen uiteindelijk besloten om nog 1keer samen met mijn moeder naar tunesie terug te gaan om hem beter te leren kennen…
In juni ben ik terug gegaan om hem op te zoeken, Een paar dagen voordat we naar tunesie gingen verloor hij zijn baan wat erg jammer was omdat hij erg ver van het hotel af woont, Ik was als de doods dat ik hem niet meer zou zien omdat hij verweg woonde en geen slaapplek had in de buurt van het hotel… ik ging met heel veel zenuwen terug naar tunesie toe, Eenmaal het vliegtuig uit had ik alweer een sms met hoelang het nog duurde voordat we bij het hotel waren, omdat hij op me zat te wachten. Ik ben nog nooit zo blij geweest om iemand weer te zien. Hij had speciaal een appartement gehuurd voor een paar dagen om dicht bij me te zijn, Een paar dagen later moest hij weer terug naar huis omdat het appartement best duur was. Hij vroeg of ik samen met mijn moeder mee wou naar zijn familie en dit schijnt een grote stap te zijn voor deze jongens… Het was heel raar om zijn ouders en broers te zien maar ik vond het heel bijzonder om het een keer meegemaakt te hebben…
We zijn op dit moment nog steeds stapel verliefd, En ik wil hem graag aan mijn familie laten zien hier in Nederland.
Nu was mijn vraag, Heeft een van jullie hier ervaring mee of weet iemand hoe ik hem voor een paar weken naar nederland kan laten komen, Ik heb er alles voor over.

Alvast bedankt,

Hoi Kelly,welkom op wereldwijzer!
Om familie of vrienden uit Tunesië te laten overkomen, moet er een visum worden aangevraagd. Dit toeristenvisum kan worden aangevraagd op de Nederlandse Ambassade.
Dit toeristenvisum heet officieel een visum kort verblijf (VKV C-visum). Dit visum is voor een verblijf van maximaal 3 maanden (90 dagen) in Nederland.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Tunesië Forum
Succ6 nog Kelly!
groet,georgessiam.