Vraag over boot verhuren,

Beste mede mensen van het forum,
ik ben van plan om eind november twee tickets te boeken naar vietnam.
Mijn ouders zijn 60 jaar geworden en dit lijkt mij heel leuk kado. zij zijn beide fanatiek zeilers dus ik vroeg me af of zij tegen geringde kosten een zeilboot kunnen huren met elkaar.
Ik ben al paar dagen aan google maar kwam geen informatie tegen hierover. ik neem aan dat het gewoon mogelijk is.

Ik heb me ook verdiept in het weer, in novermber het is gewoon hollands zomerweer in vietnam ?

heel erg bedankt Groetjes Tim

Hallo Tim,

Ik vind het een heel sympathiek idee, maar bestaat niet in Vietnam om 2 touristen zonder personeel te laten reizen op zee.
Heb het ook nagevraagd en dat bestaat niet in Viet Nam; volgens diverse reisbureaus.

gr.
Ton.

In Nha Trang is het sinds kort mogelijk te zeezeilen. Goedkoop is het niet maar het kan. Er worden wedstrijden georganiseerd. De Dutch Business Society Vietnam (DBAV) heeft zoiets georganiseerd voor september/oktober. Al mensen kunnen zeezeilen krijgt men na een proefvaart de goedkeuring en kunnen mensen in een aantal kilometers buiten Nha Trang zeezeilen. Ik zal de gegevens van de organisator/bedrijf hier later bijzetten. Het schijnt een club Fransen te zijn die een aantal jachten beschikbaar heeft. Deze organisatie wil het voorzetten in Vung Tau. In 2011 zijn de boten al eens geweest in Vung Tau als proef voor 2 maanden.