hoi,
wij willen met 4 personen naar thailand en cambodja gaan. de vlucht is geboekt.
wie heeft er tips.
wij willen van cambodja naar bangkok, hoe kunnen we of waar vervoer regelen.
wie heeft ervaring met greenwood travel.
welk hotel is goed in ayutthaya, graag kleinschalig. niet te massaal.
de bedoeling is om naar de riverkwai te gaan kanchanburi, chiang mai met de trein, bergdorp slapen, en 2 eilanden ko samui en ko phangan.s
Ik ken Green Wood Travel vrij goed, maar heb geen ervaring met ze…daarentegen heb ik wel veel ervaring met Viengtravel ![]()
Ik ken jullie budget niet, maar een kleinschalig hotel in Ayutthaya is bijvoorbeeld het Iudia Hotel: iuDia | A Boutique Hotel On The River
Via een reisagent ongetwijfeld goedkoper te boeken dan de prijzen op hun eigen website…
Mocht je het e.e.a. alvast willen vastleggen voor je vakantie, dan kan je altijd even contact met me opnemen ([EMAIL=“dave@viengtravel.com”]dave@viengtravel.com) en kan ik jullie geheel vrijblijvend helpen.
Jolanda,Ik heb nog wat info geplaats op deze subpagina :zie link:invb:Kanchanaburi.http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=98903 Als je ff naar beneden de topic scrolt zie je 2 mooie filmpjes over Kanchanaburi
Als je eventueel info zoekt wat betreft vervoer van Cambodja naar Bangkok dan kan je deze site raadplegen: Train & bus travel in Cambodia | Bangkok to Angkor Wat & Phnom Penh, HCMC to Phnom Penh