Hi C4th,
Klopt, nog niks gehoord… ook niet na een persoonlijk bericht van mij aan Annelies. Dus ik reken er nu ook maar niet meer op. Is er wel vaker iets aan de hand, aan jouw reactie te merken?
Laten we zeggen dat er meerdere dingen hier op dit forum momenteel niet meer zo lekker werken (nog nooit de app geinstalleerd?? Die werkt dus niet meer). De persoon die erover gaat, die schijnt met de noorderzon vertrokken te zijn, of in ieder geval momenteel niet te vinden te zijn.
Hm, apart. Ik had gehoopt dat het er nu beter aan toeging, want toen ik in 2011 een keer meedeed aan een quiz was ik er wel even klaar mee. Bij die quiz was ook een topic dat óver de quiz ging, dus bedoeld om te discussiëren, maar negatief commentaar werd gewoonweg verwijderd. Heel frustrerend was dat toen, je werd monddood gemaakt. En inderdaad heb ik vorige maand gemerkt dat de app het niet meer doet. Ik denk dat ik mijn lidmaatschap maar eens opzeg, ik doe er toch al weinig mee. Maar die quizzen an sich zijn dan wel weer leuk :-).
Ik heb de premium lidmaatschap prijs waar je recht op hebt aangepast in je gebruikersaccount !
groet,
georgessiam Forum Admin.
Georgessiam heeft me inmiddels een premium reisaccount gegeven, alle lof voor hem! Ik blijf nog even lid ![]()
haha, ja, ik kan me ook nog eens een discussie over een quizvraag herinneren (lang, lang geleden), waarbij de organisatie duidelijk heel erg fout zat. Ik kreeg toen een ban van een week ![]()
Ja nu je het zegt C4th, toen werden er echt mensen tijdelijk geweerd van het forum! Misschien was het wel bij dezelfde quiz als die ik bedoel. Te belachelijk gewoon :biggrin:
Maar goed, voor nu ben ik wel benieuwd wat er met de Nederland quiz is gebeurd. Jammer dat er niets gezegd wordt over de reden waarom die nog steeds niet begonnen is.
Tja, wat dat betreft, als ze zich gewoon hadden verontschuldigd en gezegd hadden dat het terugdraaien niet meer mogelijk was, dan had ik er destijds ook wel genoegen mee genomen.