Voorstellen

Hallo Forumleden,

Ik ben Reisfannetje en heb me aangemeld op een forum, simpel omdat hier nog meer reisfans lid van zijn. Ik heb vooral rondgereisd in Europa en verbaas me er telkens over wat voor moois dit continent herbergt.

Groeten, Reisfannetje

Hi Reisfannetje
Eerst een warme welkom (het klopt niet met zich buiten afspeelt !) en inderdaad er zijn veeel reisfans.
Heb je plannen om andere continenten te bezoeken?
Laat ons weten…
Groetjes
Sopirla>>>

Bedankt voor het welkom!

Het liefst zou ik ieder continent nog een bezoeken, maar dat zal nog wel een aantal jaren duren. Peru zal waarschijnlijk een van de eerste landen zijn buiten Europa die ik ga bezoeken.

Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen, Europa heeft nog genoeg moois te bieden voor mij!

Groetjes

Ja, Reisfannetje, Europa heeft veel te bieden; ik redeneer zo: als ik mijn rugzak niet meer zelf kan dragen, dan ga ik Europa bezoeken want reizen binnen Europa eist niet zoveel van je lichaam; alles is goed geregeld, enz.
Nu reis ik naar de verste hoeken van de wereld omdat ik het fysisch kan.
Als je naar Peru wilt (ik veronderstel dat je Macchu Picchu niet zal ontbreken), doet het nu; ze hebben al een restrictie wat betreft aantal toeristen per dag: niet meer dan 2 500; dit zegt al veel…
Info over Peru vindt je in"Landen Forum" en je scrolt tot je bij Peru komt.
Groetjes
Sopirla>>>

Bedankt voor de tip!

Gelukkig heb ik naast Peru nog genoeg andere plekken op de wereld die ik wil gaan bezoeken! Egypte, Jordanië. En Noord-Korea wil ik misschien ook nog eens heen…

Groetjes

Ik denk dat je ook een lijst moet maken zoals ik er een heb: er staan 25 bestemmingen op; dus, iedere jaar ben ik 5 weken niet bereikbaar door mensen die ik zeker weet dat ze mijn vakantie om zeep willen helpen.
Iedere jaar is een van de landen DE topic.
Je ben ook in de greep van de reismicrobe; let op, er zijn geen medicamenten tegen ! Ik schrijf uit eigen ervaring…mijn bibliotheek kreunt onder de gewicht van de reisliteratuur…ja, ik ben reisziek en ik ben fier op!
Groetjes
Sopirla>>>

Hi Reisfannetje
Ik ga mijn “winkel” sluiten en mijn dag is afgesloten.
Groetjes
Sopirla>>>

PS Goede nacht !