Hallo, ik ben Irmgard en ben 49 jaar en kom uit Twente.Ik wil graag met mijn twee dochters van 15 en 17 naar Kroatië en dan met de auto. Wie heeft er tips? Ik ben er veel geweest met mijn eigen ouders en vraag me af wat of een goede camping is, of wat goede caravans zijn of tenten om te overnachten? En hoe zit het met de tolwegen? Op hoeveel moet je ongeveer rekenen, inclusief overnachtingen onderweg? Ben er voor een paar jaar geleden met de bus geweest, en wil nu zelf reizen. Ook de meren van Plitvice wil ik mijn dochters graag laten zien. Ik kan via de A1 zo de autobahn op richting Duitsland als het moet.
Wat leuk om naar het land op vakantie te gaan waar je vroeger ook met je ouders naar toe ging. Dan komen er vast weer herinneringen naar boven. Heb je daarvoor al het Kroatie Forum ontdekt? Daar kun je terecht met al je vragen en kun je tips lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen met jullie vakantie.
Dankjewel Leontien. Ja dat is altijd leuk om naar het land te gaan waar je als kind met je ouders bent geweest. Ik hoop dat het financiëel haalbaar is. Ik weet nog niet zo goed of ik voor een ingerichte tent/caravan of huisje moet gaan. En augustus is net de duurste maand om op vakantie te gaan. Ik zie wel wat of er van komt. Het blijft wel een droom.