Ben nieuw op dit forum, wij zijn nu al 6 jaar in frankrijk op vakantie geweest, en willen volgend jaar naar kroatie gaan, dus ben driftig op zoek naar geschikte camping en verdere informatie, dus wie weet kan ik dat hier vinden
Ik ben ook nieuw hier en ben wat het reizen betreft nog redelijk oriënterend. Er staan zoveel landen op mijn verlanglijstje… dus dat wordt nog wat!
Een reactie op je vraag:
5 jaar geleden ben ik met een vriendin naar Kroatië geweest, weliswaar een georganiseerde jongerenvakantie (ongeveer 24 uur met de bus (incl. meerdere stops onderweg) en een week in een tent op een camping).
Het was een super vakantie. Wij bevonden ons op Camping Medulin bij het dorpje Medulin in Istrië. De camping is gelegen op een schiereiland en is netjes en schoon. De doucheruimten waren prima. Op de camping is een winkel. De camping is geheel omgeven door een mooi strand en vanuit Medulin kun je gemakkelijk naar de omliggende plaatsen reizen (zoals Porec, Rovinj, etc).
De jongeren-reisorganisatie heeft een eigen deel op de camping, het meest vooraan. De rest van de campeerplekken (geen jongeren) is verder de camping op. Er is dus weinig/geen overlast.
Zeker een aanrader deze camping!