campings kroatie

Wij willen eind juni naar Kroatie en zoeken goede campings, met redelijk goed sanitair en niet al te druk (bestaat dat eigenlijk nog) en met schaduwplaatsen , zwembad is niet nodig wel aan het strand waar ook een hond mee mag. Wie weet wat leuks voor ons ? Reacties zijn van harte welkom

Hoi Miranda,

Ik ben vorig jaar ook in Kroatië geweest, wij verbleven daar op een caping in Porec.

Ik denk dat deze camping wel aan je eisen voldoet!

Je hebt van alles, tennisbanen, zwembad, supermarkt, zee (maar wel met kiezelstrand dus koop op dag 1 al een luchtbed)

Alles is daar in principe op fiets afstand.

Volgens mij hebben wij deze vakantie geboekt via Vacansoleil, maar dat weet ik niet meer zo zeker, de camping is in iedergeval in POREC!

P.S. je kunt ook huisjes huren (hebben wij ook gedaan)die zien er fantastich uit, is absoluut aan te raden, maar wel wat aan de prijzige kant.

Veel plezier

Hallo,

Wij zijn met ons gezin 2 jaar achter elkaar naar camping Kazela in Medulin bij Pula geweest.Deze camping heeft een gedeelte FKK. en een gedeelte texiel.Het is een prima camping voor jong en oud.Er is geen zwembad,maar wel een heerlijk kiezelstrand. Bijna elke plek heeft uitzicht op zee. Er zij ook veel plekken in de schaduw als je niet in de volle zon wilt staan.Wij gaan deze zomer voor de 3e keer hier naar toe.
Wij vinden deze camping een aanrader.

Fam.van Deth
Tubbergen