Ik ben Kim, 21 jaar en ik woon samen met mijn vriend Eelko in Arnhem. Aanstaande zomer willen wij gaan backpacken door Thailand voor ongeveer drie a vier weken. Dit is een voorbereiding op de reis die we over drie jaar willen gaan maken door Zuidoost-Azië.
We hebben al wat ideeën over wat we waar willen zien over drie jaar.
In hoofdlijnen is dat starten in China, vervolgens rondreizen in Zuidoost-Azië en eindigen in India.
Omdat wij beide nog nooit zijn wezen backpacken willen we aankomende zomer een korte backpack reis door Thailand maken. We hebben gelezen dat dit een mooi, toegankelijk en veilig land is om te beginnen.
Denken jullie er ook zo over? En hebben jullie tips en adviezen over wat je mee moet nemen en wat juist niet en wat je allemaal moet zien en doen?
Wij zijn beide heel sportief en proeven graag cultuur aan de hand van activiteiten. Tips?
Dan hoor ik het graag.
Jullie hebben een mooi vooruitzicht om te gaan backpacken. Ben je al op het Azië Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en tips lezen van andere leden. Veel plezier met jullie voorbereidingen en jullie reis.
Ik ben net als jij nieuw op dit forum.
Zal me straks ook even voorstellen…
Leuk en spannend dat je naar Thailand gaat. Wij zijn daar afgelopen zomer getrouwd…! :wub:
Thailand heeft naar meerdere bezoeken ons hart gestolen.
Wij reizen ook altijd met backpack…
Mocht ik je kunnen helpen met tickets of rondreis of guesthouses…
Let me now…
Ik kom er graag een later moment nog een keer op terug. Aankomend weekend ga ik weer lekker googelen. Mochten me dan wat dingen te binnen schieten die ik wil weten wil ik zeker weten gebruik maken van je vriendelijke aanbod voor hulp.