Backpacken Thailand 2008

Misschien een beetje vroeg, maar ik wil eind volgend jaar backpacken… voor mij voor het eerst en voor mijn vriendje is het niets… dus zoek ik iemand die met mij voor een week of 3 wil backpacken in Thailand!

Ik ben een leuke (breed begrip ik weet het) prettig gestoorde jongedame die van uitdagingen en feesten houdt. Ik ben trouwens 25 jaar.

Misschien tot snel!

Ik heb wel wat tips waar je echt naar toe moet gaan :smiley:
Zeker naar ko tao en ko samui dat is zoo mooi daar
Alleen de bootreis naar de eilanden zijn echt super vervelend als je dan met de boot gaat raad ik aan om vip te zitten dat is maar 2euro voor 3 uurtjes

groetjes jacqueline

Wil graag thailand zelf overnieuw doen de vakantie was niet helemaal een pretje dus volgens jaar wil ik na phuket en phi phi eilanden

Hoi Mirjam,
Backpacken in Thailand is erg leuk. Wat andere tips zijn chiang mai, kanchanaburi En ik wa stoch wel erg onder de indruk van bangkok. Succes met de voorbereidingen.

Hey Mirjam,

Ik heb zelf ook zo’n idee om in het najaar naar Thailand te gaan. Voor 3 a 4 weken. Ben zelf 24 jaar. Ook prettig gestoord, hou van maffe spotane acties. Maar ook van serieuze gesprekken over allerlei zaken die je zoal bezig houden in het leven. Misschien leuk om wat te mailen om elkaar beter te leren kennen?

Groeten!!

hee ik ben zelf ook van plan om naar thailland te gaan en heb er echt zin in ik heb zelf ook een vriendin die ook niet mee wil ik wil dit najaar eerts naar thailland en dan reis ik door naar australie lijkt het je wat meld je effe aan op msn [EMAIL=“gj_loves_you@hotmail.com”]gj_loves_you@hotmail.com en dan spreek ik je wel groetjes gertjan

Hoi Mirjam,
En ook ik ga dit najaar backpacken in Thailand :slight_smile: Weet je al wanneer je gaat? want ik zit aan 20 oktober vast, omdat ik dan Australië uitmoet (visum verhaal)
Mijn ervaring is wel dat er niks mis is met alleen reizen, maar dat het met meer mensen veel gezelliger is!
Oh ik ben trouwens 25 en houd ook van feesten en drankjes doen.
groetjes Anneke