Voorstellen

Hallo,
mijn naam is Jan, ben nu pas 63 jaar; ik ben nieuw hier en de reden waarom is duidelijk, ik ben op zoek naar een reismaatje (m/v). Ik ga graag naar het Oosten, met name de zg. Stan-landen. Wij weten van die landen heel weinig, behalve dat zij voormalige Sovjet staten zijn geweest en wellicht weten we ook nog dat de Zijderoute door veel van die landen liep. Zij hebben een ongekende en onbekende cultuur, zeer de moeite waard wat mij betreft.
Ik ben met mijn zijspan 7 jaar geleden naar Mongolie gereden en in 2016 heb ik nog met de motor zuid Kyrchizistan verkend. Maar, ik heb enkele kleine beroertes gehad waardoor motorrijden geen optie meer is; ik heb er gelukkig niet veel aan overgehouden, maar met name een verminderde energie brak me op. Daarom heb ik daags na mijn 63ste verjaardag het autorijbewijs gehaald, een Renault Kangoo gekocht en deze omgebouwd naar micro campertje. En daarmee wil ik bv naar Italie, Wales, Schotland, Engeland en naar Oezbekistan!

Hoi Jan,welkom op wereldwijzer !
Heb je al ondertussen het Reisgenoten
Forum
ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten).
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent. Dit geeft je ook een betere kans om mensen aan te trekken tot je oproep.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.