Even mezelf voorstellen, want dat is wel zo netjes. Ik ben Jan, op dit moment 41 jaar, en kom op dit forum terecht omdat ik in de planning heb volgend jaar naar Rusland te gaan met de motorfiets. In Europa heb ik wel een beetje alle landen gezien, op IJsland en Albanië na. Buiten Europa een paar landen. Vorig jaar, niet met de motor, naar Amerika geweest. Dan moet je je al een beetje inlezen over douane, of je visum nodig hebt (nee, maar wel een ESTA), en nu had ik dan het plan Rusland te doen, niet spannend, Moskou en Sint Petersburg. Maar omdat Rusland voor me nog vreemd is, wil ik er eerst eens wat over te weten komen, door mensen met praktijk ervaring, en die zitten hier. De vragen die ik heb, zijn waarschijnlijk al wel ergens gesteld, dus ga het eens op m’n gemak doornemen. Mocht ik dan toch nog vragen hebben, zal ik die zeker gaan stellen.
Hoi Jan,welkom op wereldwijzer!
Zelf weet ik totaal niets over Rusland,maar je kan altijd eens naar deze site surfen
Natuurlijk kan je ook met al je vragen terecht op het Rusland Forum hier op wereldwijzer!
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Jan!
groet,georgessiam.
Dank Georgessiam, heb al flink gekeken bij het Rusland topic, en er eigenlijk via PB het Sint Petersburg gedeelte al mee geregeld. En veel tips gezien in reeds bestaande postings voor Moskou. Wat een middagje surfen al niet kan doen. Maar hoop nog wel vaker actief te zijn hier :-).