Ik Ga Naar Rusland Deze Zomer Wie Gaat Er Mee?

Hoi,
Ik heb me onlangs aangemeld voor dit forum en ik ben op zoek naar iemand die samen met mij van de zomer naar Rusland en eventueel ook nog Oost-Europa wil. Ik dacht zelf aan 1 of 2 maanden. Ik ben studente in Amsterdam, 23 jaar en wil eigenlijk al mijn hele leven een keer naar Rusland toe en vond dat het nu wel eens tijd werd. De meeste mensen om mij heen zien niet zo veel heil in een reis naar Rusland en aangezien ik dit toch graag met iemand samen wil doen doen… doe ik het op deze manier! Heb je ook intresse in een reis naar Rusland mail me dan eventjes of laat een post achter op het forum.
Groetjes Elsa

Hey Elsa, wanneer ben je van plan om naar Rusland te gaan? Ik ben er nu (st. Petersburg), tot eind juni en ik ga in de maand Juni een beetje rondreizen, weet nog niet waar heen precies. Het zou leuk zijn om met iemand te gaan, dus als je rond die tijd gaat, laat het me weten! En uiteraard ben je daarvoor van harte welkom in St. Petersburg! Louisa

Vanaf komende vrijdag staan er in de nieuwsdienst van WereldWijzer korte verhalen over het dagelijkse leven in St. Petersburg. Deze verhalen zijn geschreven door Reinier Jans, hij woont met zijn gezin in St. Petersburg.

Lezen dus, vanaf komende vrijdag iedere week!!!

Succes met jullie reis.

Gr, Riemer

Hoi,

ik heb wel een reistip voor je. Ga met een daktent, dat is daar prima reizen. Kijken eens voor de mogelijkheden op www.daktenten.com

Ik ben zelf vorige zomer met de bouworde (http://www.bouworde.nl verzorgt vrijwilligerswerkkampen door heel Europa) naar Rusland geweest. Naar lezye, een heel klein dorpje vlakbij Sint Petersburg.

Rusland is echt een geweldig land. Het was voor mij de tweede keer in Rusland. De eerste keer was meer een site seeing tour naar Moskou en Sint Petersburg. Met de bouworde heb ik in Lezye toen drie weken vrijwilligerswerk gedaan en Rusland weer op een hele andere manier leren kennen.