Voorstellen

Hallo reizigers,

Ik ben Sabrina, bijna 50 jaar jong :smile: single en prettig gestoord.
Reizen doe ik het liefst alleen, is ook een stuk makkelijker dan om lokaal mensen te leren kennen.
Eigenlijk reis ik nog niet zo lang… kids enzo. Nu zij het huis uit zijn, sla ik mijn vleugels uit.

Tot nu toe waren mijn reizen niet echt ver…Bulgarije, Spanje, ItaliĆ« en mijn favoriete Noord-Cyprus, regio Karpaz.
Ik probeer steeds locaties te bezoeken die niet echt toeristisch zijn, want daar hou ik niet van.
Ik ben geen persoon die de grote luxe zoekt. Een bed, lekker eten, zon…meer moet dat niet zijn.

In oktober ga ik naar Krakau met de kids, een citytrip, met bezoek aan Auschwitz en Birkenau.

Eind dit jaar bezoek ik Thailand, mijn eerste verre reis, waar ik erg naar uit kijk!
:hippie:

Hoi Sabrina,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om op vakantie te gaan naar Thailand.
Het heeft een heerlijk klimaat, een prachtige natuur en een hartverwarmende bevolking. Daarnaast beschikt Thailand over unieke historische overblijfselen, een fascinerende boeddhistische cultuur en een fantastische keuken.
Indien je nog met vragen zit over dit magisch land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret Sabrina !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin: