Mijn naam is Ellen en ik ben een studente Secundair Onderwijs uit België. Alhoewel ik nog niet superveel gereisd heb, ben ik toch van plan de wereld te zien. Ik ben hier terecht gekomen toen mijn ouders wat reisinformatie en reviews opzochten, maar eerst me wat meer voorstellen.
-Welke landen/steden heb je al bezocht?
Spanje, Egypte, Istanbul, Berlijn, Bangkok en Phuket
Welke landen/steden staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
Thailand (nogmaals), Caïro, Rome, Florence, Pompeii, Washington, Japan, Istanbul (nogmaals), London, …
Hoi Ellen,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht,ook één van mijn favoriete landen Thailand staat er ook bij.
Hoe waren je ervaringen over dit magisch land,Ellen?
Ben jij een strandliefhebber of zoek je de mooie bergen van het noorden op?
In iedergeval kan je altijd met je tips of vragen terecht op het Thailand Forum
Succ6 met alles wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Ellen!
groet,georgessiam.
Bedankt, Thailand heeft me enorm bevallen, ik ben meteen verliefd geworden. We hadden wel wat last van de warmte daar voor de eerste 2 dagen. Toen we vertrokken, was het -2 graden en toen we landden, zo’n 35 graden.
Op reis ben ik vooral het type die van alles en nog wat wil bezoeken, soms tot de ergernis van mijn ouders. Het komt misschien omdat ik nog jong ben, maar een echte strandvakantie is niet voor mij weggelegd.
Waar vele mensen vooral aan het strand liggen en af en toe een uitstap doen, doe ik het liever andersom.
De trip naar Thailand heeft zeker en vooral mijn reislust nog verder aangewakkerd.