Hallo, ik ben Adriana

Hallo allemaal,

Ik ben Adriana. Ik ga meerdere keren per jaar op vakantie, omdat reizen nu eenmaal een grote passie van mij is.

Zo ben ik wat Europa betreft zo’n ca. 20x in Spanje, 1x Portugal, 3x Italie, ca. 10x Turkije, 3x Griekenland, 3x Frankrijk, 2x Oostenrijk en uiteraard meermalen in Belgie en Duitsland.

V.w.b. iets verder 3x in Egypte, 3x Tunesie, 1x Marokko, 1x Brazilie, 2x Venezuela, 1x Dominicaanse Republiek, 1x Mexico, 1x Canada en 1x Thailand. Zal wel het e.e.a. vergeten zijn.

Zo zie je dat ik niet altijd thuis op de bank zit :wink:

Hoi Adriana,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Ik las ook in je berichtje dat je al op reis bent geweest naar Thailand,hoe waren je reiservaringen over dit magische land Adriana?
Zou er ook wel eens naartoe willen gaan op vakantie! :slight_smile:
In iedergeval kan je altijd met je vragen of tips terecht op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Adriana !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:dag:

Dank je wel, George. Thailand is echt te gek, dat moeten mensen echt doen. Vriendelijke mensen, maar veel andere nationaliteiten ontmoet. Thailand, Venezuela en de Dominicaanse Republiek vond ik echt de mooiste bestemmingen. Brazilie en Mexico vond ik zelf wat minder. Zoek nu iemand om mee te gaan naar Marokko. En George, bedankt voor je welkomswoord. Jij bent een echte Thailandfanaat, haha. Kan je geen ongelijk geven. Prettige dag! Groetjes

Hoe weet jij dat ik een Thailandfanaat ben Adriana,stiekem mijn gebruikersaccount bekeken??? :slight_smile:

Oh oh, je hebt me nu al door;) Haha nee, paar posten gelezen over Thailand, maar nu heb ik je account wel bekeken :)))

Salaam alaikum, Adriana!
Nou wat betreft Thailand,éénmaal als je dit magisch land bezocht hebt wil je niet meer terug naar huis,zelf kom ik al sedert 1980 en ben er nog steeds niet op uitgekeken.

Goedemorgen, George. Is helemaal waar, ik wilde ook niet naar huis en 16 dagen was veel te kort. Wat ik wel jammer vond als je alleen bent, maar je bent er na een uur al niet meer alleen, dat je geen eenpersoonskamer kan boeken. Het is voor mij ook geen low budget geweest, maar je kan het er wel, wat overnachtingen betreft, zo goedkoop of duur maken zoals jezelf wilt. Aardige mensen en als er een probleem is hoef je het maar te melden en het wordt opgelost. Nou, dat is op andere bestemmingen weleens anders. Het enige enge van de reis vond ik het vliegen. Nou ja, niet eng, maar je zit toch 12,5 uur in zo’n vliegtuig en weet niet hoe het op die luchthavens is, maar hoe groot Bangkok ook is, iedereen spreekt op die luchthaven Engels en ze zijn zelf geneigd om even met je mee te lopen. Ja, ik heb er goede herinneringen aan en ga zeker nog een keer terug. Het is dat er nu onlusten zijn in Bangkok en daar heb ik niet zoveel zin in. Ja, ik vind nu eenmaal Bangkok te gek; daar kan je echt wel een maand rondkijken en dan ben je nog niet uitgekeken. Uiteraard ben ik wel naar de kuststreken getrokken, omdat ik ook een kleurtje op wilde doen, maar ben toch wel een week in Bangkok bij elkaar geweest. George, ik wens jou een fijne dag! Het zonnetje schijnt hier nu ook volop :slight_smile:

Nou hier in het noorden van Antwerpen schijnt de zon ook volop!
Tja… tegenwoordig probeer ik Bangkok te mijden,kan niet rap genoeg een motor huren om richting Isaan te rijden.
Ik zoek gewoonlijk de stilte op,die vind je niet in BKK maar in de Isaanstreek.(Buriram,Si Saket etc…)
Hoe gaat het ondertussen met je oproepje in het reisgenoten forum,zijn er al mensen geintresseerd die met jou door Marokko willen trekken,Adriana?

Hahaha, ik had niet anders verwacht voor wat de zon betreft. Begrijpelijk dat je dat doet. Jij komt toch al vele jaren in Thailand? Ik vond de drukte in Bangkok op straat wel meevallen; bij sommige bezienswaardigheden is het druk; vooral bij gratis tempels ;). Volgende keer wil ik wel minimaal een maand gaan. En je kan er natuurlijk onwijs lekker eten. Op straat, alles is gloeiend heet. Kan gewoon alles op straat eten; is zo’n beetje de enige vakantie waar ik niet ziek ben geweest.

Op mijn oproepje naar Marokko, Marrakech, heeft 1 vrouw gereageerd. Zij was een beetje bang voor de veiligheid, maar ga haar straks even een mailtje sturen, dat ik al even gemaild heb naar een reisorganisatie die excursies verzorgt in Marrakech voor halve dagen, bezoek aan de souk en historisch Marrakech. Als ik alleen moet ga ik dat zeker doen, lijkt mij anders niks om dat in je eentje te doen. Misschien dat het haar over de streep trekt :slight_smile: