Ben gek op reizen al sinds mijn ouders mij als klein kind meenamen over de wereld. Het maakt mij niet uit waar ik naar toe ga zolang ik er weer nieuwe dingen meemaak.
Wat interesses, vliegen, lezen, chillen met vrienden en reizen natuurlijk ( of nog beter chillen met vrienden tijdens het reizen)!!!
Een aantal landen waar ik geweest ben zijn, Cuba, Canada, Gambia, Egypte, Marokko, China en Vietnam.
Ben gek op de mentaliteit in ZO-Azië en heb al een reis naar Thailand gepland staan met een vriend. Waarvoor ik hier wel aan het juiste adres lijk te zijn. Als mensen nog tips hebben altijd welkom.>>>
สวัสดี Ruben,
Welkom op wereldwijzer,
Las dat je Thailand wilt bezoeken mooi zo!
Nou Thailand heeft vele hoogtepunten oa:fascinerende metropool Bangkok: cultureel, winkelparadijs en bruisend nachtleven
• Kanchanaburi en zijn beruchte dodenspoorweg
• het bergachtige Chiang Mai met de vergulde Wat Doi Suthep, fantastisch handwerk en prachtige natuur
• de Gouden Driehoek, grensgebied tussen Thailand, Laos en Myanmar
• authentieke bergvolkeren en de beroemde giraffevrouwen in Mae Hong Son
• historische steden Sukhothai en Ayutthaya
• luieren aan de exotische stranden van Pattaya, Hua Hin, Koh Samui, Krabi, Phuket of Khao Lak.
Indien je eventueel met vragen zit Ruben,dan kan je altijd en berichtje posten in het Thailandforum zie link:hier aanklikken ดูคุณในฟอรั่มไทย
ขอแสดงความนับถือ georgessiam