Voorstellen:)

Hey!

Ik ben een vrouw/meisje van 22 jaar dat eind juni tot eind juli een maand gaat rondtrekken in Indonesië. Het is de eerste keer dat ik alleen wegga. Tips zijn altijd welkom! :slight_smile: Ik heb het nog maar een tweetal weken geleden geboekt, dus moet zelf ook nog veel lezen en informatie opzoeken!
Mijn bedoeling is na het landen op Jakarta, van hieruit richting Bali te gaan doorheen Java en hier de belangrijkste dingen mee te pikken. Ik wil dus zowel culturele dingen bezoeken als 's avonds gezellig eens op stap gaan met andere backpackers. Ik zou het liefst dus slapen in hostels waar ik deze andere backpackers zoveel mogelijk kan tegenkomen! Indien iemand al goede adresjes heeft zijn deze altijd handig.

Groetjes
Charlotte

Hoi Charlotte,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie voorruitzichten om op reis te gaan naar Indonesie,Marieke!
Elk eiland biedt zijn eigen schoonheid en heeft meer dan genoeg in huis om een hele vakantie door te brengen. Een paar voorbeelden: voor cultuur snuiven bezoekt u Java, voor ongerepte natuur gaat u naar Sumatra en voor van alles een beetje met een vleugje strand gaat u naar het godeneiland Bali. Zo heeft ieder eiland zijn eigen identiteit.
Indien je nog met vragen zit aarzel dan niet om een berichtje te posten op het Indonesië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Charlotte!
groet,
georgessiam