Voorstellen

Hallo,

Ik ben Marijke, 27jaar. Woon samen en ga volgend jaar trouwen.

Ik ben nog niet zo ervaren als het op reizen aankomt maar geniet er wel ongelofelijk van als ik de kans krijg te reizen!

Ik ben in 2007 in Thailand en maleisie geweest, in totaal vier weken.
Het zelfde jaar ook in Egypte.

In 2011 ben ik in zuid-Afrika geweest voor 3weken.

Verdere reizen heb ik me beperkt tot europa, volgend jaar hoop ik met de huwelijksreis nog een mooie bestemming toe te voegen aan mij lijstje " onvergetelijke reizen,"

Ik verheug me erop alle ervaringen hier te lezen!

Groetjes Marijke

Hoi Marijke,welkom op wereldwijzer!
Een huwelijksreis is voor velen de mooiste vakantie uit hun leven. Alle cliches zijn waar! Juist omdat je huwelijksreis zo bijzonder zou moeten zijn, komt er veel voorbereiding en denkwerk aan te pas.
Normaal zou ik mijn favourite vakantieland Thailand aanprijzen Marijke maar ik las al in je berichtje dat je daar al bent geweest.
Dus gaan we het ergens anders zoeken namelijk in Bali.
Bali is een prachtige, mystieke bestemming. Bali ademt rust en ontspanning. De hotels in Bali staan bekend om hun prachtige Balinese architectuur. Veel hotels hebben en eigen privé zwembad voor ultieme privacy. Naast de prachtige hotels, de lieve mensen en de mooie natuur kan je er ook heerlijk eten. Bali is een relatief klein eiland, maar groot genoeg voor een kleine rondreis langs de verschillende regio’s.
Indien je daar intresse voor hebt Marijke dan kan je altijd terecht met je vragen in het Baliforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog Marijke en laat ons iets weten wat je uiteindelijk hebt beslist.
groet,georgessiam.

Bedankt voor je reactie! We zijn ons nog aan het oriënteren maar mocht het indonesie worden dan zie je me zeker op het forum, bedankt voor de tip!

Groet Marijke