goedendag,ik wil mij even voorstellen.mijn naam is Natasja ben 46 jaar oud en dol op reizen en vakanties
afgelopen jaar ben ik op huwelijksreis naar thailand geweest en was echt een super ervaring ,veel meegemaakt en gezien daar
aankomend jaar willen wij graag Bali gaan verkennen,en hoop via deze site veel informatie en verhalen te lezen>>>
Hoi Natasja,welkom op wereldwijzer!
Jeetje Thailand,heb je ook het noorden van Thailand bezocht tijdens jullie huwelijksreis?
Las in je berichtje dat je reisplannen hebt om Bali te bezoeken,mooie keuze.
Misschien kan je de Tanah Lottempel aanstrepen in je agenda?
Deze tempel is een van de bekendste in Bali,het gaat om een zeetempel gelegen op een lage rots.
Je ziet hier echt van alles: mensen die offers brengen, maar evengoed pasgetrouwde koppeltjes die hun huwelijksfoto’s komen nemen.
Indien je nog meer informatie wilt over Bali,dan kan je altijd een berichtje posten in het Bali Reiscafé
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
beste georgessiam
nee wij zijn nog niet in het noorden van Thailand geweest,we hadden een 19 daagse reis waarvan de eerste vier dagen bangkok,toen een paar dagen riverkwai en omgeving,vanuit daar met de nachttrein naar suratani ,vandaar uit naar het Kao sok park ,overnacht in een boomhut,toen naar het grote stuwmeer ,daar overnacht op drijvende hutjes,geweldig was dat!het meer was onze douche,
toen nog een weekje heerlijk relax gedaan op Koh Pangang
helaas was de reis zo weer voorbij,we hebben veel gezien en verliefd geworden op het land ,ene kant zo gaotisch in Bangkok maar toch ook weer zo relax in de natuur
lang getweifeld want willen idd het noorden van Thailand ook nog eens een keer graag zien ,weten ook niet goed hoe Bali is ,en zijn ons flink aan het inlezen,zoals het er nu uitziet willen we 22dagen gaan via een reisorganisatie,naar vijf verschillende plaatsen en hotels,en ik zal zeker
informatie proberen te vergaren in het reiscafe,
groetjes natasja