Even voorstellen

Nieuw op dit forum, en dus wel netjes om mij even voor te stellen. Mijn naam is Jessica, ik ben 34 jaar. Vroeger veel gereisd naar o.a. Nepal, Thailand, Maleisië, Brazilië, Kenia en Tanzania. Toen kwamen de kinderen en werd het een paar jaar camping in Frankrijk en Italie:) Mooie dingen gezien, maar toch kriebelt het om de kinderen, inmiddels 7 en 5 jaar, wat van de wereld te laten zien. En om zelf weer te reizen. Dus komende zomer vertrekken we voor ruim 3 weken met z’n vieren naar Bali. De route is uitgestippeld (Seminyak-Lembongan-Ubud-Lovina-Pemuteran-Sanur). Alle tips zijn natuurlijk welkom. Waar mijn zoontje zich nu al ‘druk’ om maakt: heeft Emirates Nederlandse entertainment aan boord? Iemand die hier ervaring mee heeft?

Hoi Thijsje,welkom op wereldwijzer!
Nou ik las in je berichtje dat je Thailand al hebt bezocht,hoe waren je reiservaringen over dit magische land?
Nou wat betreft Bali,mooie keuze,de mensen zijn er zo hartelijk en vriendelijk dat je je op geen enkel moment als toerist te veel voelt.
Verder is ook een bezoek aan de Tanah Lottempel, een van de bekendste tempels op Bali, een must. 'De tempel is de meest bezochte van het hele eiland, maar het loont echt de moeite om er even naartoe te gaan.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Indonesië Forum
Succ6 nog met de voorbereidingen,Thijsje !
groet,georgessiam.