Nog even wennen dit forum, maar ben nieuwsgierig naar jullie verhalen!
Ik weet niet waar en hoe ik het in godsnaam aan moet pakken, en of mensen eventueel tips voor mij hebben.
Ik ben Ilse en ben 25 jaar oud. Afgelopen mei ben ik naar Bali geweest. Voor het eerst in mijn leven alleen met een singlereis. Ik moet zeggen: BEN VERKOCHT!
Zit al meer dan 5 jaar te denken om een verre reis te maken voor lange tijd. maar dit was eerst een test om te kijken hoe het mij ging bevallen.
Zijn er mensen die tips hebben om ergens een afspraak te maken en te kijken naar wat je wilt. Waar mensen je echt een goed advies kunnen geven.
Hoi Ilse,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Indonesieforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je altijd een berichtje plaatsen,alsook de ervaringen lezen van anderen mensen die al in Bali zijn geweest!
Heb je tijdens je bezoek aan Bali de Tanah Lot, de zeetempel, en Pura Besakih, de moedertempel bezocht?
Misschien kan je eens Thailand bezoeken,Ilse?
Thailand wordt ook wel het land van de glimlach genoemd. Dat dit niet voor niets is merk, je direct wanneer je Thailand binnen reist. De innemende vriendelijkheid en behulpzaamheid zorgen ervoor dat je op een ontspannen manier het land kan verkennen.