Voorstelrondje

Hallo allemaal, ik lees graag reiservaringen/verhalen/tips m.n. naar Indonesië. Stiekem dromen we om ons te vestigen in het land van mijn roots. We zijn net een week terug uit de Gordel van Smaragd en het blijft trekken. Wat een prachtig land. Ben erg benieuwd naar de verhalen en reacties. Grt. RobEst:dag:

Hoi Rob en Est,welkom op wereldwijzer!
Bali is een prachtig eiland waar een gemoedelijke en warme sfeer heerst. Romantisch maar ook bruisend. De Balinezen hebben altijd een lach op hun gezicht. Het is een bestemming met een hoop bezienswaardigheden en je raakt nooit uitgekeken.
Kan het ergens wel begrijpen dat je verkikkerd bent over dit mooie land dat Indonesie wel is,rob!Nou zou zeggen indien je nog vragen hebt over Indonesie,dan kan je altijd een berichtje posten in het Indonesieforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog en hopelijk komen je dromen uit Rob en Est!
groet,georgessiam.

1 like

Hoi Georgessiam, Bedankt voor je snelle reactie. Rob is mijn man en ik, Est, heb ons aangemeld op deze site. Het was inderdaad Rob, die Nederlander is, meteen verliefd werd op het land, terwijl mijn roots juist in Indonesië liggen. Hahaha, maar nu begint het bij mij ook wel te trekken. Ik ga gelijk even kijken op het Indonesieforum. Bedankt voor de tip!!