Sinds gisteren ben ik lid en heb al een hoop van jullie berichtjes gelezen. Wat Leuk hier! Ik reis ontzettend graag en zou heel graag een keer naar Indonesie willen, maar weet nog niet zo veel over het land. Hier kom ik zeker van alles te weten. Ik ben getrouwd, heb drie kinderen en een best drukke baan, maar dromen van een mooie reis kan ik altijd. En wie weet, misschien lukt het deze zomer… groetjes van Rosebud :cheer:
Hoi Rosebud,
Welkom hier op wereldwijzer,
Tsja je kiest er wel een heel mooi land uit om op reis tegaan!
Heb je al het Indonesieforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je eventueel een berichtje posten,weet zeker dat er genoeg mensen op je vragen zullen antwoorden.
Je kan het Indonesieforum bereiken als je deze link aanklikt
suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst!
groet:georgessiam.
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTTjH0uGMaWDO5xDE88LLJTeKgpSkkI7Afu
hoi hoi, neen, ik ben er nog niet geweest, maar gelukkig stuur je me meteen een link. ik ga meteen even kijken wat en wie ik daar alles tegenkom. ben jij ooit in indonesie geweest? ben jij al lang hier en hebben de dingen die je hier te weten komt invloed gehad op je reizen? dat zou natuurlijk echt te gek zijn. wat zijn jouw favoriete landen? die foto van jouw is leuk. heb jij die gemaakt? ik fotografeer heel graag. heb een heel gewone camera, maar dat maakt heel weinig uit want meestal lukt het mij vast te houden wat ik leuk of mooi vind. maar nu ga ik naar het indonesieforum. dank je! rosebud :vak01: