Hallo.
Mijn naam is Ingrid en ik heb mij hier aangemeld omdat ik vakantie wensen heb buiten Europa en daar graag wat meer info over wil vergaren, via dit forum hoop ik info te krijgen over reizen naar Canada en Afrika.
Groetjes Ingrid:zon02:
Hallo.
Mijn naam is Ingrid en ik heb mij hier aangemeld omdat ik vakantie wensen heb buiten Europa en daar graag wat meer info over wil vergaren, via dit forum hoop ik info te krijgen over reizen naar Canada en Afrika.
Groetjes Ingrid:zon02:
Hoi Ingrid,welkom op wereldwijzer!
Canada is misschien wel het meest Europese van alle Amerikaanse landen.
Het is ook een heel aangenaam land om naartoe te reizen. Maar tegelijk is Canada zo groot dat je er bijna alleen naartoe moet gaan om een rondreis te maken.
De beroemde Niagara falls moet je zéker gezien hebben,Ingrid.
Je kan misschien als dit iets voor jou is gaan kanoën,de regio met de meeste kanoroutes ter wereld vind je in Ontario.
Of bezoek de beschermde wildernis in het oudste park van Ontario, Algonquin Park. Het op één na grootste meer van ‘de Grote Meren’, het Huronmeer is zeker ook de moeite waard.
Nou indien je nog vragen hebt over het wondermooie Canada,dan kan je altijd een berichtje posten in het Canadaforum hier op wereldwijzer.
Suc6 nog Ingrid.
groet,georgessiam.