mijn Canada-droom

Hallo,
Ik ben Patricia en koester al jaren de droom om naar Canada te gaan. De plannen worden stilaan concreter en mijn spaarvarken wordt gevuld voor de grote reis. Orka’s spotten en de indianencultuur opsnuiven … dat vormde de eerste aanleiding. Maar ik ben ervan overtuigd dat Canada nog veel meer te bieden heeft.
Het liefst zou ik een groepsreis doen.
Voor mijn grote droom werkelijkheid wordt, wil ik graag zoveel mogelijk informatie verzamelen om een reis op mijn maat uit te stippelen.
Ik wil graag in contact komen met mensen met dezelfde interesses, dromen, mensen die het land al bezocht hebben en me nuttige tips kunnen geven, …

Ik kijk ernaar uit om mijn pré-Canada avontuur te starten :slight_smile:

lieve groetjes Patricia

Hoi Patricia,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Canadaforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere.
Nou er valt veel te bezien in Canada oa: Ontario is dé provincie van de grote meren en beschikt bovendien over een groot aantal nationale parken.
De bekendste attractie van deze provincie is uiteraard de Niagara Falls ,die niet in je reisplanning mag vergeten Patricia !
Binnen de stadsgrenzen van Vancouver vindt u een bijna 15 km lang voor iedereen toegankelijk strand, jachthavens, golf courses en honderden tennisbanen.
Suc6 nog met je voorbereidingen Patricia !
groet,georgessiam.