Hallo wereldreizigers, ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Daniëlle en ik ben 40 jaar, getrouwd en 2 dochters van 8 en 10.
Mijn man en ik zijn 11 jaar geleden naar Canada geweest en hebben daar 3 weken met een camper door west canada rondgereden. Wat een super geweldige vakantie. Daarvoor zijn we ook in Thailand en Zuid Afrika geweest, mooie landen, maar canada vond ik echt super. Nadat wij kinderen kregen, zijn we elk jaar wel op vakantie geweest, maar ik wil ZO graag naar canada met de kinderen. Met een camper ook weer 3 weken rondtrekken.
Het plan was om in 2013 te gaan, maar aangezien we afgelopen juli zijn getrouwd, moeten we nu echt een jaartje langer doorsparen. Nu willen we dus echt in juli/augustus 2014 gaan. Het duurt nog heel lang, maar alleen de voorpret vind ik al heerlijk!!!
Hoi Danielle,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Canadaforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van anderen.
Canada is misschien wel het meest Europese van alle Amerikaanse landen. Het is ook een heel aangenaam land om naartoe te reizen.
Maar tegelijk is Canada zo groot dat je er bijna alleen naartoe moet gaan om een rondreis te maken.
Nou wat je beslist moet zien zijn de Niagarawatervallen Danielle!
In Ontario kan je lekker kanoën , “de regio met de meeste kanoroutes ter wereld”!
Ook kan je eventueel een bezoekje brengen aan het oudste park in Ontario,namelijk het Algonquin Park.
Ook het Huronmeer is zeker de moeite waard!(Het op één na grootste meer van ‘de Grote Meren’)
In iedergeval suc6 nog met je voorbereidingen,Danielle!
groet,georgessiam.
kan je nog zoooo lang wachten?
hoi, ik ben Foka en ik word zondag de 13de 40 jaar.
ook ik heb 2 kinderen , jongens van 10 en [ dan ] 8 jaar.
mijn man dacht dat ze nog te klein waren voor zo’'n reis maar ik heb hem weten over te halen om toch te gaan.
het is voor mij 22 jaar geleden dat ik voor t laatst in Canada ben geweest.
de bedoeling is om met een camper van Galary richting Edmonton naar Vancouver eiland en als eindpunt vancouver te reizen… dit is al die tijd al een wens van mij geweest om er weer naar toe te gaan.
aangezien ik 40 word vind ik het wel weer eens tijd worden…
mijn man is er nooit geweest en weet dus ook niet wat die moet verwachten, hij laat het aan mij over!
ik was 18 dat ik als au pair in Abbotsford verbleef bij een groot gezin.
ben er bijna 3 maanden geweest.
het is een overweldigend mooi land!
nou veel voorpret gewenst.
groetjes van ook een canada favoriet!!!
Foka Berkhout.