Voor het eerst naar Canada 2011

Hoi allemaal.

Ik ben Mandy en wil me even voorstellen. Getrouwd en moeder van 3 dochters waarvan er 1 volgend jaar 4 maanden op een farm gaat helpen. Ik ga haar in maart wegbrengen en blijf dan een weekje in British Colombia. Daarna ga ik alleen terug en gaan wij volgend jaar zomer met ons gezin haar ophalen en dan 3 weken een rondreis maken met een camper. Ik sta aan het begin van een nieuwe ervaring en ben in voor goede en leuke tips. We willen een gevarieerde reis maken. Er is veel gepost op het forum dus dat ga ik op mijn gemakje eens bekijken. Voor een tip over een camper houd ik mij aanbevolen. groetjes!>>>

Hoi Mandy,
Welkom op werelwijzer.nl! Je kiest wel een erg mooi land als Canada uit om met je camper daar rond te trekken!!
Heb je het Canada forum al ontdekt hier op werelwijzer?
Moest je met vragen zitten Mandy,dan kan je altijd een berichtje in het reiscafe of in één van de subforums op het Canadaforum plaatsen!!
Nog veel reisgenot in Canada,en laat ons nadien iets weten hoe je reis is verlopen!!
groetjes:georges.

Hoi Mandy
Wat een ervaring eerst je dochter wegbrengen en alleen terug reizen en dan ook nog met z’n allen weer een keer in Canada rondtrekken. Wow ik ben jaloers op je. Canada is een prachtig land en zeker met een camper prima te rijden. Het land is er helemaal op berekend dat je met de camper reist. Alles is groot en weids en de natuur is prachtig.
Je hoort het wel ik ben helemaal verliefd op Canada. Wij (mijn man en ik) hebben er in 2006 4 weken rond getrokken met een camper van Cruise Canada (C25) en in 2009 weer 4 weken (nu met een DVC camper van Canadream maar die is te klein voor jullie) in vervolg op 4 weken Alaska:wereld: Zeg maar een SUPERreis. Het was in 1 woord overweldigend. We hebben GENOTEN
Veel plezier met jullie voorbereidingen want ook dat is hartstikke leuk altijd.
groetjes
Monique:nod:

Hoi Mandy,

Welkom op WereldWijzer! In het Canadaforum kun je inderdaad een flinke hoop informatie vinden over de meest uiteenlopende onderwerpen, van camperverhuurders tot reisroutes. Als je na al die topics zelf nog vragen hebt, schuw dan niet om zelf een topic te openen. We hebben een handvol enthousiaste leden die je vragen graag beantwoorden. :slight_smile:

Succes met jullie voorbereidingen!
Jurjen

Misschien overbodig, maar het Canada forum vind je hier: www.wereldwijzer.nl/canada :slight_smile: