Mooie Plekjes?

Hej allemaal,

Wij denken erover om over een jaar of 2 naar Canada op vakantie te gaan. Lekker rondtrekken met een camper. :smiley:

Wij zijn hier echter nog nooit geweest, dus mijn vraag is, waar moeten we absoluut naar toe, wat is absoluut de moeite waard om te zien?

We gaan waarschijnlijk maar 1 keer en daarna nooit meer, reizen naar Canada kost veel!! :frowning:

Daarom willen we niet hebben dat we achteraf lezen dat we iets niet hebben gezien, wat echt prachtig is. :unsure: Ook willen we wandelen in Nationale Parken, wat zijn mooie parken en welke vond je zelf minder en vooral waarom? Maakt niet uit west/oost/noord/zuid, we hebben toch nog geen idee waar we heen willen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Kirsten

ik ben al heel wat keren in Canada geweest. Oost, West en Zuid (Noord nog niet :lol: ). Tsja het is maar wat je zoekt. Zoek je bergen, meren en beren dan moet je naar British Columbia. Parken zijn daar ook genoeg. Ga naar Toronto als je de Niagara Falls wil zien. Ga naar Newfoundland als je de ruige kustlijn wil zien.
Wil je alles zien. Boek een treinticket met via rail van oost naar west in een week tijd en je zult er geen spijt van hebben. Kan je met je camper natuurlijk ook doen.

Tja, precies …wat wil je zien, waar hou je van…
Wij zijn helemaal weg van BC, bergen, meren, bossen etc.
Kijk anders even op mijn website, dan heb je een indruk. :wink: