Voorstellen uit Jordanië.

Mijn naam is Brenda en sinds bijna 3 jaar woon ik in Jordanië, na er 8 jaar vele malen naartoe te zijn gereisd.

Ik ben verliefd geworden op dit land en heb mijn hart gevolgd. Het meest houd ik van de woestijn bij Wadi Rum waar ik 9 maanden heb gewoond en van Petra waarvan veel geschiedenis nog steeds in mysterieuze sluiers is gehuld.

Paardrijden, tekenen, schilderen en schrijven zijn mijn grote hobbies naast het ontwerpen en maken van sieraden.

Ik houd van Jordanië omdat de mensen zo vriendelijke en gastvrij zijn. Omdat de natuur zoveel verschillende facetten laat zien en omdat de cultuur heel boeiend is en Jordanië een hele rijke geschiedenis heeft. Mijn leven met de Bedoeïenen in Jordanië is, hoewel ik het goed had in Nederland, enorm verrijkt met nieuwe kennis en een nieuw leven.

Mijn blog schrijf ik op www.brendasjordan.com.
Ik hoop dat jullie er veel informatie over Jordanië op kunnen vinden.

Met vriendelijke groet en misschien tot ziens in Jordanië.:zon02:

Brenda van den Brink

Hoi Brenda welkom op wereldwijzer!
Had onlangs op national geographic nog beelden gezien van Petra,en ik moet je gelijk geven,vond het “heel indrukwekkende stad”!
Wat me ook opviel was de vriendelijkheid van de mensen in Jordanie.
In iedergeval suc6 nog met je blog,Brenda!
groet,georgessiam.

Hallo wereldwijzer beheerders,

Dank jullie wel voor je welkom.

Ik hoop dat Jordanië nu ook goed vertegenwoordigd zal zijn op jullie forum.

En ik ben al nieuwsgierig naar de vragen over Jordanië die ik graag zal beantwoorden.

Jordanië is echt een aanrader om naartoe te reizen. Neem vooral de tijd, er zijn veel toeristen die terug komen omdat ze nog veel meer willen zien, doen en beleven.
En de bevolking is heel vriendelijk en gastvrij. Het weer altijd mooier als in Nederland/België. Het landschap zeer afwisselend, de cultuur zo anders en er is een rijke geschiedenis zowel historisch als religieus. Daarnaast is er op sportief gebied veel te beleven, zeker voor paardenliefhebbers, water-sporters, fotografen en avonturiers. Ook voor kinderen is er veel te beleven.

Hartelijke groet,:foto: uit Petra