Geemigreerd naar Jordanie - Jessica

Hallo, ik ben Jessica Falahat - Hagenaars, (Grenzeloos Verliefd Net5, aflevering 1 en 13 van seizoen 1) en ik heb mijn Jordaanse man te paard leren kennen de eerste keer dat ik in Jordanie was, het was liefde op het eerste gezicht met hem, de paarden en het land.
Na 2 jaar samen heen en weer pendelen tussen Jordanie en Nederland, hebben mijn man en ik de keuze voor Jordanie gemaakt.
Wij zijn ondertussen alweer 5 jaar gelukkig getrouwd en wij hebben een zoontje van ruim een jaar oud.
Daarnaast hebben wij een officieel reisagentschap (Jezra Travel) en een paardenstal met 17 Arabische paarden.

Jordanië is een prachtig land met vele mogelijkheden voor een onvergetelijke vakantie. De gastvrijheid van de bevolking, het heerlijke eten, de bijzondere landschappen, de highlights: Amman, Jerash, Dode Zee, Dana, Petra, Wadi Rum Aqaba en nog vele mooie natuurparken, hikes, canyons, natuurlodges, kleine authentieke dorpjes, slapen bij mensen thuis. Deze combinatie en dat van relatieve korte reisafstanden maakt Jordanie een ideaal land voor korte en langere reizen voor individuele, gezinnen, groepen, gezelschappen, bedrijven, etc.

Volg de voetstappen van T.E. Lawrence in de Wadi Rum woestijn, bezoek andere werelderfgoeden zoals Petra, hike door een van de vele beschermde natuurgebieden van de RSCN of kom met ons paardrijden in de bergen rondom Petra voor de mooiste uitzichten.

Jordanie blijft mij inspireren en betoveren en ik hoop dit met u te mogen delen.

Ahlan wa Sahlan - welkom!

Mocht u meer informatie willen over Jordanie neem dan gerust contact met ons op!

Jessica & Rami