Voorstellen + op zoek reismaatje sept/okt Midden-Amerika

Hallo!

Zojuist heb ik me aangemeld, omdat ik van plan ben half/eind september voor een maandje of langer rond te reizen, bij voorkeur in Midden- of Zuid-Amerika. Dit is natuurlijk prima te doen in je eentje, maar een reisgenootje lijkt me wel zo gezellig.

Over mij:
27 jaar, bijna afgestudeerd aan de TU Delft. Voordat ik het werkende leven in ga, wil ik nog een maandje of langer rondreizen. Ik heb er een paar korte reisjes op zitten en een paar langere (Colombia en Costa Rica) en ik ben nog steeds erg gecharmeerd van de Latijns-Amerikaanse cultuur. Ik spreek een klein beetje Spaans en wil dit graag verder verbeteren.

In eerste instantie denk ik aan een reisje Mexico(Yucatán)-Guatemala-Belize, maar ik sta voor van alles open. Mijn reisstijl is zowel actief als ontspannend. Hierbij wil ik niet te lang op dezelfde plek blijven hangen, tenzij de situatie zich voordoet dat het te leuk is om toch dat feestje mee te pakken. Lijkt het je leuk om (een deel) met me mee te gaan? Stuur me een berichtje!

Groetjes Rolf

Hoi Rolf, welkom op Wereldwijzer! Ik zie dat je ons Reisgenoten forum al hebt gevonden, dan komt het vast goed.