Voorstellen: Eric - 38 - jaar Bangkok en Pattaya :) Sta open voor contacten.

Ik heb het plan opgevat om binnenkort weer richting Thailand te reizen.

Ik zal dit maal Bangkok, Koh Samui en “Sin City” Pattaya met 'n bezoek vereren:biggrin:

Ik ben vrijgezel wil zelf graag eens ervaren hoe het er aan toegaat in deze beruchte stad. Ik geneer mij hier geenszins voor. Thailand is een heerlijk land gebleken: zon, zee, strand, natuur, cultuur. Bovendien is alles er -naar westerse maatstaven- niet duur.

Op het forum zal ik vooral 't Azie-gedeelte lezen.

Oh ja, mocht je ook (alleen) naar BKK en/of Pattaya reizen en zin hebben in contact? Je kunt me altijd een PM sturen of mailen op: [mailadressen zijn niet toegestaan] :smile:

Hoi Eric, welkom op Wereldwijzer! Aangezien je al snapt hoe het hier werkt hoef ik je niet uit te leggen hoe je op ons Azie forum komt. Wel kan ik je doorverwijzen naar ons Reisgenoten forum.

1 like

Hoi Eric,welkom op wereldwijzer!
Het nachtleven in Bangkok is over de hele wereld beroemd en berucht.
De stad is zonder twijfel een van de beste steden in Azië om uit te gaan. De pubs, clubs en bars zijn over de hele stad verspreid, maar in de stadsdelen Silom en Sukhumvit zijn de meeste uitgaansgelegenheden.
Tja… Pattaya was vroeger een prachtige vakantiestad,al enkele jaren heeft de seksindustrie een deel van de stad ingepalmd. Wie op zoek is naar een bruisend nachtleven is hier wel op zijn plaats.

1 like