Reisgenoot BANGKOK PATTAYA KOH SAMUI 2014 2015 Thailand

Sawasdee Krap!

Ik heb het plan opgevat om binnenkort weer richting Thailand te reizen. Ik zal dit maal Bangkok, Koh Samui en “Sin City” Pattaya met 'n bezoek vereren.

Bangkok en 't eiland Samui heb ik al eens eerder bezocht. In Bangkok verblijf ik met name in de touristische regio’s van KSR en Sukhumvit.

De “beruchte” badplaats Pattaya word voor mij de eerste keer. Ik ben vrijgezel wil zelf graag eens ervaren hoe het er aan toegaat in deze stad en daar horen de Thaise vrouwen ook bij:wub: Ik geneer me daar geenszins voor :biggrin:

Ik reis met een backpack rond en slaap ondermeer in goedkope(re) hotels met een eigen douche en wc.

Mocht er iemand zijn die ook (alleen) naar BKK en/of Pattaya reist en zin heeft in contact dan kun je me een PM sturen.
't Maakt me niet uit of je een newbie bent of ervaren.

nb: 't Is wat mij betreft ook mogelijk om in Nederland af te spreken voor we elkaar in Thailand spreken om te zien of er een klik is en of onze interesses enigszins overeen komen. Voor we elkaar in real life spreken kunnen we ook wat heen en weer mailen zodat duidelijker word wat ons idee van een (relaxte) vakantie is.

Mocht er geen klik zijn als we in Thailand afspreken dan gaan we ieder onze eigen weg. No problem. Mai pen rai. :backpack:

Ik vertrek half oktober 2014 en zal komend jaar (2015) ook naar Thailand gaan. Wellicht een paar keer. Mocht je deze post op een later tijdstip lezen dan kun je me dus ook 'm PM sturen.

Hoi Eric,
Als ik het woordje Pattaya hoor,dan begint er bij mij altijd een belletje te rinkelen.
Vermits je al in Thailand bent geweest,weet je ongeveer hoe het er aan toe gaat in het uitgangsleven.(veronderstel ik ?)
Gewoon nog ff zeggen,als je een stapje in de wereld wilt zetten,neem een paar duizend bath mee om de avond rond te komen.
De rest laat je wijselijk in je hotelkamer op een veilige plaats,het is niet de eerste keer dat farangs worden afgezet alsook dronken worden gemaakt om nadien met een kater te constateren dat er iemand met je verdiende vakantiecentjes aan de haal is.
conclusie : gewoon je gezond verstand gebruiken,het zal je nadien veel leed besparen.

1 like

Haha… dat belletje dat bij jou is gaan rinkelen is… vol-ko-men terecht!:biggrin:

Ik geneer me er niet voor: ieder jaar word Pattaya bezocht door een gemiddeld aantal van 10 miljoen toeristen (waarvan er 7 miljoen uit 't buitenland komen). Ik ben dus niet de enige die 't Sodom en Gomorra van de wereld met eigen ogen wil aanschouwen… en beleven.

Ik ben inderdaad al eens eerder het Thaise uitgaansleven ingedoken. In Bangkok naar de NEP en… ach, laten we het houden op de bekende uitgaansgebieden die farangs vanuit de hele wereld naar Thailand doen komen. Met uitzondering van Patpong vanwege de slechte verhalen (scams, bedreigingen).

Om specifiek op de waarschuwing mbt het geld in te gaan; geld gaat in een kluis en ik zal niet met duizendjes rond gaan lopen. Ik denk overigens dat ik 't op een avond met minder af kan dan een paar duizend baht. Al zullen er genoeg verleidingen zijn die 't tegendeel willen bewijzen. Dat gezonde verstand zal dus nodig zijn als ik de beelden en verhalen uit die stad zie en lees:slywink:

Ik zou het leuk vinden om Pattaya samen met iemand of een groepje te “ontdekken” (vandaar m’n topic). Maar als er geen interesse is heeft dit geen invloed op mijn plannen, ik vertrek zowiezo!:backpack:

Bedankt voor je advies. Appreciated!:chin:

Eric,

ik vertrek 7 januari en blijf tot begin februari

ben je dan ook in Thailand?

groeten

Mijn account kan verwijderd worden.