Voorstellen, 3 à 4 maanden reizen Azië/Australië vanaf februari

Hey,

Ik ben Tara Cohen. Ik ben van plan om in februari voor een paar maanden te vertrekken naar Azië en/of Australië. Ik ben 19 jaar en heb mijn VWO dit jaar afgerond, nu een gap-year aan het doen. Ik weet nog niet precies wat ik wil gaan doen en zoek ook mensen om (een stukje) mee te reizen.

Groetjes!

Beste Tara
Niet bang zijn om alleen te vertrekken Azie reist ongelofelijk makkelijk .Boek gewoon vliegtuig Bangkok en begin.Schaf je een lonely planet aan en begin met Thailand.Begin met Khao San rt.boek kamer in guest house ,en je komt heel de wereld tegen.Thailand is een goede leerschool.Ik ben er aan begonnen op mijn 63 ,er gaat een wereld voor je open.Ben nu reis aan het plannen naar Maleizie en of Borneo.Heb in Maart April Thailand Laos Cambodia en Vietnam gedaan . Laat je door niemand tegen houden,veel reis genot

groetjes Benny

Hey Tara, wat leuk dat je dit gaat doen! Ik vertrek in Maart 2012 voor ongeveer 4 tot 6 weken naar Australie en start met Sydney voor een paar dagen gevolgd door Brisbane en Cairns. Zoek ook mensen die rondom die tijd er zijn om af te spreken voor een drankje, samen kamer te delen in hostels etc. Mocht je interesse voor hebben, mail me even prive dan kunnen we even bespreken hoe en wat en kan ik meer over mezelf vertellen. Liefs, Tamar

Hoi Tara;
Moest je eventueel met vragen zitten,dan kan je altijd bij ons op het Thailandforum terecht!.
Daar zijn genoeg mensen met Thailandervaring die je op de juiste weg helpen.
Zal hieronder even de link plaatsen van het Thailandforum
groetjes:georgessiam