Ik ben Laura, 18 jaar en op zoek naar een reisgenoot!
Ik heb vorig jaar mijn diploma gehaald en ben dit jaar weer begonnen
aan een studie maar ben weer gestopt omdat ik eerst op reis wil.
Ik wil tussen februari en mei vertrekken naar Afrika om daar een rondreis
(met organisatie) te gaan maken, en ik zou het leuk vinden om dat samen met iemand te doen! Mij lijkt Oost-Afrika het leukst (landen als Kenia, Tanzania, Uganda) maar alle opties staan nog open.
Dus als het iemand leuk lijkt om mee te gaan hoor ik het graag!
Heb je er ook gedacht om te gaan backpacken? Die reisorganisaties zijn mij vaak te duur, en als je gaat backpacken heb je meer geld over om er langer te blijven. Zelf ben ik van plan om rond april/mei voor 2 a 3 maand te rondreizen. Bali staat bij mij bovenaan het verlanglijstje, maar ook Afrika lijkt me wel wat! :wub: Met name egypte lijkt me supervet.
Hoi Peter,
ja ik heb inderdaad ook aan backpacken gedacht en in bijvoorbeeld australie zou ik dat ook wel doen, maar in Afrika lijkt me dat een beetje gevaarlijk. Daarom wil ik toch met een rondreis meegaan, het leukst lijkt mij een kampeerrondreis zodat je zoveel mogenlijk het echte âAfrika gevoelâ meemaakt. Egypte lijkt me inderdaad ook leuk, maar ik ga toch liever wat verder Afrika in zegmaar want ik wil toch ook wel heel graag op safari haha!
Hoi!
Nou ik denk dat ik met reisorganisatie Djoser wil gaan⊠dan heb je toch een groep maar ook heel veel vrijheid.
En ik wil dan naar kenia/tanzania, die reis vertrekt op 19 februari.
Als dat niet gaat lukken wil ik de reis van 12 mei gaan doen naar alleen Kenia. Maar liever die eerdere haha!
Heb jij ook dit soort plannen dan? Zou leuk zijn!
Hoi,
Nou ik ben inmiddels alweer terug haha. Heb een maand rondgereisd door Kenia en Tanzania, was helemaal super.
Veel succes met vinden van een reisgenoot!