Het idee is om volgend jaar naar Z-afrika te gaan.
Heb voor de rest nog geen plannen of vrij gevraagd kan nog alle kanten op. Houdt niet van georganiseerde reizen. Backpacken dus. Ben zelf iemand die zich niet zo snel drukt maakt, houdt wel van afwisseling dus een hele week strand hangen is niet mijn ding. Zat zelf te denken aan 3 a 4 weken.
En als we naar Z-afrika gaan dan staat duiken in zo’n kooitje met die haaitjes wel erg boven aan op mijn lijstje.
Mocht je nog wat willen weten. http://wilco02.hyves.nl/
Ben benieuwd.
Ho ja ben 30 jaar,
Ik ben ook van plan om komend jaar naar Zuid-Afrika te gaan voor 4-5 weken. En dan in de periode sept-okt-nov. omdat dit toch de mooiste tijd schijnt te zijn om rondreis te maken. Zelf kies ik liever ook niet voor een georganiseerde reis ivm de vrijheid om dingen zelf te kunnen plannen. Echter zoek nog een reisgenoot.
Heb jij al een periode in gedachten? En wat wil je zoal zien?
De periode die je voorsteld kan ik me goed in vinden, dat zijn de beste maanden om te gaan. Wil zo wie zo de natuur en z’n dieren daar bewonderen natuurlijk. Mijn idee was/is om eerst is te kijken of er iemand is waar mee ik eventueel op vakantie kan. Als het als persoon zijnde maar klikt. De rest komt wel goed.
Ben voor de rest easy going dus heb niet perse dat ik ergens heen moet/wil. Zo het wel vet gaaf vinden om daar z’n duik trip te maken.
Heb jij al wel concrete ideeën plannen locatie waar je heen wil.
Laat maar weten, ben benieuwd. Zou wel super zijn om daar een paar weken rond te trekken.
Dus te backpacken door Z.Afrika!Lijkt me ook erg mooi,ik wil alleen in maart of april die kant al op,alleen heb ik totaal geen plannen, want azie lijkt me ook erg mooi.Maar heb Afrika ook hoog op m,n lijstje, maar dan t liefst 2/3 maanden en kunnen we die haaien ook ruilen voor dolfijnen!? haha
Groetjes klaske
Hihi, zullen we van dat inruilen een combo maken dan? Bedoel de kans om met dolfijnen te zwemmen laat ik niet ongemerkt voor bij gaan. Maar 2/3 maanden zal voor mij niet lukken. Dus voor 4/5 weken rond trekken zal voor mij tax zijn. Maar jij kan natuurlijk altijd verder gaan. Weet niet wat je hier van denkt. In Azie valt ook genoeg te zien. Laat maar weten of het een optie is om eventueel 4/5 weken te gaan trekken in … Zo ja, kunnen we altijd mailen om te kijken of we een leuke trip kunnen bedenken en als we een beetje op 1 lijn liggen.
[EMAIL=“Wilco02@gmail.com”]Wilco02@gmail.com
Ik heb nog geen concrete plannen. Deze zijn natuurlijk te overleggen. Wil graag aantal dagen achter mekaar op die kampeerplaatsen in de verschillende parken overnachten en evt aantal activiteiten doen. Duiken heb ik nog nooit gedaan, maar wie weet… Cannoying aleens gedaan in Frankrijk en is ook erg leuk. Verders lijkt me iets van parasailing leuk. Wat betreft bezienswaardigheden heb ik meeste gelezen wat er tussen johannusburg en kaapstad te zien is. Zoals de watervallen, “Gods Window” en de tuinroute bijv. lijkt me erg mooi. Ik wil van de week eens concreet dingen op papier zetten wat ik wil zien. Misschien kun jij dat ook doen? Dan kunnen we evt een en ander op mekaar afstemmen?!? Zou jij daarnaast wat meer over jezelf willen vertellen? Heb jij al eerder dit soort reizen gemaakt en ook op deze manier met reisgenoten in contact gekomen? Verders zie ik dat je tevens met anderen aan het mailen bent. Heb je daar al wat mee afgesproken?
Sorry dat ik zou laat reageer, had het mailtje blijkbaar over het hoofdgezien.
Heb zelf al een paar keer rond getrokken met een neef van mij. Ben een easy going figuur maak me niet zo snel druk. Ben ook niet iemand die alles tot de puntje regelt, zo houdt je een beetje speling voor onderweg waar het erg leuk/mooi is. En week strand hangen is niks voor mij. Voor de rest houdt ik er van om af en toe even lekker los te gaan, lekker wat biertje drinken. Tja wat wil je nog meer weten. Zou zeggen wat zijn voor jou de belangrijkst eigenschappen voor een reisgenoot, als het er op uit komt dat het aardig op lijn ligt. Zo ik zeggen elkaar gewoon ergens treffen dat zegt toch vaak het meest. En planning komen we vast wel uit, daar maak ik me niet zo druk over. Voor de rest heb ik nog geen concrete plannen met andere mensen.
Ben het wel met je eens…keer wat afspreken zegt het meest. Maar zou je eerst wat meer over jezelf kunnen vertellen. Wat doe je zoal(werk/hobbys)? En welke dingen wou je zien/doen in Zuid-Afrika? Ik heb vooral gekeken tussen Kaapstad en Johannesburg. Wil graag ook aantal actieve dingen doen als skydiven of walvisspotten en dergelijke.
Hoor het wel. En misschien kunnen we dan gewoon keer afspreken. Weet niet waar je vandaan komt? Ik uit Twente.
Haaj, ik zoek voor in april een reisgenoot, ik weet niet of je inmiddels al iemand gevonden hebt? ik heb al geboekt, ik ga namelijk in mei studeren in Port Alfred, ik heb dus wat te vroeg geboekt ik vertrek 9 april, en zoek nu een een reisgenoot, mij lijkt backpacken erg leuk, met dolfijnen zwemmen klinkt trouwens erg leuk!!