Voor West-Australie: 2wd voor verharde of onverharde weg?

Goedenavond,

Wij gaan binnenkort op reis, waarbij we van eind maart tot eind april Australie bezoeken en van Perth naar Darwin reizen (5 weken).
Wij twijfelen nu tussen 2 campers.
Een 2wd die niet op onverharde wegen mag (Cheapa) of een 2wd die wel op onverharde wegen mag (TCC Hitop).
Uiteraard willen wij ook de national parks bezoeken die op de route liggen tussen Perth en Darwin.
Hoe beperkt ben je in het bezoeken hiervan als je kiest voor een 2wd die niet op onverharde wegen mag?

De Gibb River Road en Bungle Bungle slaan we over aangezien we niet reizen met een 4wd.

We hopen dat iemand ons wijzer kan maken hierin.
Alvast bedankt!

Groet, Wouter

Voor eventueel reacties, plaats ik dit in reiscafe!

Hallo Wouter, ik weet niet wat het scheelt, maar als het een paar honderd euro scheelt zou ik geen duurdere camper huren waarmee je op onverharde wegen mag rijden. Aan korte stukjes het nationaal park in ontkom je toch niet en meestal staat er in de huurovereenkomst wel iets over dat je een bepaalde afstand binnen het par mag rijden.
En je bent zelf al zo wijs om de Gibb Rivwer Road en Bungle Bungles uit te sluiten.
Maar de Pinnacles, Kalbarri, Coalseam, Ellendale Pool, Monkey Mia, Port Gladstone, Coral Bay, Cape Keraudren, Ningaloo Reef, Coral Bay, Katherine Gorge, Litchfield en Kakadu bereik je allemaal moeiteloos met 2wd zonder dat je in overtreding bent of rare capriolen moet uithalen.

Wouter,
ik heb geprobeerd je een privé bericht te sturen maar je inbox is vol. Kun je daar even wat aan doen?

Willem