Hai mede reisliefhebbers,
Ik ga eind april voor het eerst in mijn leven backpacken … heb me nu dus ingsteld op een maand alleen reizen en veel nieuwe mensen leren kennen… dit betekent een hoop eerste keren, eerste keer backpacken, eerste keer alleen reizen, eerste keer in hostels slapen, eerste keer zuid amerika, eerste keer tango etc…
Nu ben ik niet echt een zogenaamde “luxepoes” dus over die hostels maak ik me niet zo druk wordt vast hartstikke gezellig… ook ga ik er vanuit dat ik allemaal leuke mensen leer kennen en dat je zo af en toe een stukje samen verder reist of elkaar later op de reis weer eens tegen komt… verder kijk ik vooral uit naar lekkere steaks en heerlijke wijn
Omdat dit mijn eerste reis is waarbij ik meer dan 2 plaatsen bezoek heb ik een schema gemaakt… ik hoop dat jullie me kunnen helpen door te checken of dit een beetje realistisch is of dat ik nu te veel reis en te weinig kan genieten… ook loop ik er nog tegen aan dat ik nergens iets kan vindne van kleding tips. ik vind het met name erg lastig in te schatten wat voor soort jas ik aan moet? aangezien het weer nogal varieerd van gemiddeld 20 graden tot -10 s’nachts in de salar de Uyuni…
mijn schema ziet er voor nu als volgt uit:
26-apr vertrek amsterdam 21.00 uur
27-apr aankomst BA 8.00 uur
28-apr Buenos Aires
29-apr Buenos Aires
30-apr Buenos Aires (san Antonio gaucho’s)
1-mei vliegen naar Iguazu Falls om 13.20 en aankomst 15.00 uur
2-mei Iguazu falls
3-mei Iguazu falls
4-mei vliegen naar salta
5-mei salta
6-mei salta
7-mei Cafayate
8-mei Quebrada de Humahuaca
9-mei salta naar tupiza
10-mei tupiza
11-mei tour Uyuni
12-mei tour Uyuni