Leroy

Hee allemaal,

Helemaal nieuw op dit forum, ik heb het geluk gehad al veel landen gezien te hebben op mijn (nog redelijk) jonge leeftijd. Nu wil ik echter beginnen aan het echte werk, in mijn geval is dat backpacken. Argentinië is het eerste doel :slight_smile:

Hoi Lierooi,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie reisplannen om Argentinië te bezoeken Lierooi!
Buenos Aires, het centrum, is een prima plek om een paar dagen door te brengen. Er zijn heel veel mogelijkheden en er is voor ieder wat wils.
Ook moet je beslist de Igauzú watervallen (op de grens tussen Argentinië en Brazilië) alsook Ushuaia aanstrepen in je agenda!
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Argentinië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Lierooi !
groet,georgessiam.

Hallo georgessiam!

Bedankt voor de tips, Patagonie staat erg hoog op mijn Argentinië-lijst maar bedankt voor de tips! Ik zat inderdaad het Argentinië forum al lekker af te struinen om wat meer te weten te komen. Alvast bedankt en een fijne dag!

Leroy

Nou das heel graag gedaan,Leroy !
Succ6 nog met je reisvoorbereidingen en laat ons nadien even iets weten hoe je reis door Argentinië was verlopen!!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Waarschijnlijk wordt het pas in september maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen, toch? :wink: Bedankt en dat zal ik zeker doen!