Voor de" blind verliefde" farang !

Voor mij geldt hetzelfde Georges, ik zou Thailand niet willen missen en zeker mijn Thaise vriendin niet.

Je krijgt het hele pakket met z’n voor- en nadelen. :chin:

Beste Peter(Thailandblog),

Jij gaat zo diep in de materie dat ik me zo langzamerhand afvraag, waar hebben we het nog over.

Mijn oude heer zij mij eens “jongen er zijn meer vrouwen dan kerken” daarmee begreep ik in 1 keer wat hij bedoelde.

Ik vind toch telkens in je berichten terug dat je Thaise vrouwen probeert te begrijpen mede dmv de cultuur en dat je in die cultuur op zoveel dingen stuiterd die je niet begrijpt of vragen bij je oproept waardoor er naar mijn mening een verstoorde verstandhouding onstaat.
Het gaat er om of je het met elkaar kunnen vinden en dat geldt in elke relatie ongeacht of het nu een Nederlandse Thaise of van mijn part een eskimo is, en als dat al niet gaat in de alledaagse dingen dan houd het op.

Ik heb dan wel een Thaise vrouw maar dat wil nog niet zeggen dat ik op alle Thaise vrouwen val, wat vaak wel weer het geval is met de Farangs die speciaal naar Thailand toegaan om 3 weken lang in GoGo bars rond te hangen( ieder zijn meug maar zo een geval ben ik niet, met alle respect hoor).

Ik ga afsluiten met een Cruijfferiaanse uitspraak: Elk voordeel heeft zijn nadeel, en elk nadeel heeft zijn voordeel.

Ik laat het hierbij, succes.

en nu moet ik iets zeggen zeker Jan?Ik ben eerlijk gezegd,een beetje vermoeid aan het geraken van deze topic!!Iedereen moet maar doen wat hij graag doe,of het nu voor de sex is of voor een vrouw te zoeken in Thailand.gegroet:georgessiam.(in de ander topic vraag gaat het over lady-boys,wat zal het nu weer worden,ik hou mijn hart vast)ik hoop dat ze geen moeilijke vragen stellen!! gegroet:georgessiam.p:s Zegt Jan,is Cruijff nu bondscoach van Cattalonie?

Bedankt georges,

Eindelijk iemand die met dit bijltje hakt en de juiste snaar raakt.

Ton

Gelukkig maar even way off topic, Onze Johan is zowat heilig verklaard in Barcelona en heeft daar nog een stevige vinger in de pap bij de FC , geen bondscoach van Catalonië…

Jullie nederlandse trainers doen het goed in het buitenland(zie maar dickie advocaat!!) nu kan Belgie wel wedstrijden winnen!!En nu maken we een bocht van 180graden en belanden weer bij de topicvraag:hoe blind is een verliefde farang,om in zijn ongeluk te lopen??? gegroet:georgessiam.

Blijf ik toch even stout wat betreft de topic, en hoop ik vanharte dat België er over een paar jaar weer bij zit tijdens een groot voetbal evenement want ik mis ze wel de Rode Duivels.

het is te hopen dat we samen in 2018 de wereldkampioenschappen kunnen organiseren,dan krijgen we eindelijk “nieuw voetbalstadions” in Belgie!! Nog ff on topic,hoe vindt je mijne nieuwe spreuk??het geeft een beetje meer klasse(ha ha ha)gegroet:georgessiam.

Leuke verzonnen Georges :smile:.

Er schuilt een pure romanticus in je.

George, Jan Johan Cruijff is momenteel inderdaad bondscoach van catalonie echter speelt deze ploeg die vooral bestaat uit spelers van barcalona maar 1 wedstrijd per jaar en dit jaar is dat tegen argentinie

George ook ik hoop op een wk in nederland en belgie

groet dirk

Ikzal eens van de weken een voetbal peiling maken over “thailand” ik kijk regelmatig naar voetbal wedstrijden in Thailand.gegroet:georgessiam.