Hoi,
in december 2012 kochten een paar vrienden en ik onze tickets voor Volt festival 2013 in Hongarije. Momenteel hebben we onze tickets nog steeds niet aangekregen. De betaling is goed gegaan want daar hebben we bewijs van. Ik heb ondertussen al enkele mails naar de organisatie gestuurd maar krijg nooit reactie.
Heeft iemand hier al ervaring mee en kan iemand me hierbij helpen?
Hey ik heb hier geen ervaring mee.
Maar tis wel zo dat je er ook rekening mee moet houden dat iemand je post gestolen heeft. Volt festivals is bekend in Nederland en Belgie. Ik heb zoiets meegemaakt toen ik tickets besteld online voor een bekend festival in Belgie.
Nooit aangekomen maar volgens de organisatie wel verstuurd. Nu koop ik nooit meer tickets online. Ik ga altijd naar een afhaalpunt.
Wat ook perfect zou kunnen is dat Hackers gebruik hebben gemaakt van een DNS hack, wilt zeggen dat jij denkt dat je een ticket
hebt aangekocht maar eigenlijk heb je geld gestort op een of andere Roemeen zijn account. Een website hoe professioneel ook
valt perfect aan te maken.
Ik hoop echt dat je je tickets nog krijgt, maar ga er gewoon vanuit dat je ze niet meer krijgt… Hoe negatief dat ook klinkt…
Hackers werken meestal vanuit het buitenland dus als er sprake is van zon dns hack was t waarschijnlijk geen Hongaar…
Roemenie staat bekend om zijn vele hackers die met dit soort zaken veel geld verdienen.