Volgende Week Weg!

*Nog drie daagjes werken en dan is het weer vakantie! Vier weken heb ik dit jaar, en daarin wil ik weg. Was lange tijd van plan met een groepsreis mee te gaan (en daarom zo laat met mijn oproep), maar vind dat eigenlijk toch vooral te duur. En niet avontuurlijk genoeg.

Zoek daarom een reisgenoot (of twee :rolleyes: ) die mee wil(len) rondtrekken. Mij trekt een treinreis naar/in Rusland namelijk enorm gaaf, maar ik heb ook altijd al IJsland willen zien. Strand vind ik leuk, maar voor een dagje. Daarna wil ik weer dingen doen en zien. De kans is namelijk groot dat ik het land waar ik vakantie vier, daarna nooit meer bezoek!

En hoe reizen? Trein, vliegtuig lopen of liften voor mijn part. Alles behalve lange busritten. Ik heb sinds een maandje een rijbewijs, maar geen auto. Misschien kunnen we elkaar aanvullen?

Ikke: 23, student-af en nu werkend, wonend in Den Haag en een meisje.

Intresse? Mailen! Dan kunnen we onze geweldige plannen naast elkaar leggen, het eens worden, en weg!

Ellen*

*hai,

Ik wilde even afsluiten. En het is voor naarstig zoekenden natuurlijk ook gewoon leuk om eens te lezen dat dit forum nog werkt ook…

Ben inmiddels weer terug, maar heb mijn reisgenoot inderdaad hier gevonden.

En vervolgens zijn we samen naar Sint Petersburg (meer Rusland was door lastige visumregels helaas niet haalbaar) en Oekraine geweest. Een kleine drie weken lang geweldige steden, indrukwekkend platteland, prachtige bergen, superweer en enorm lieve mensen.

Iedereen die nog een reisgenoot zoekt: veel succes, en denk eens aan Oekraine als bestemming. Ik vond het in ieder geval super!

Ellen*