Volgend jaar zomer (juli/aug)

Hallo allemaal,

Ik (vrouw) 24 jaar ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die er aan denken om volgend jaar zomer 2007 in juli/augustus voor ong.2 weken of meer misschien op vakantie willen gaan; alleen, duo of met een groep.

Ik wil al bijna 5 jaar een keer ver op reis, maar vanwege studie, niet genoeg geld (‘arme student’), etc. Kwam en komt het nooit van. Ben dit jaar pas afgestudeerd en druk op zoek naar een vaste baan in het onderwijs (is niet veel soeps op dit moment), dus wil hiervoor gaan sparen.
Ik denk zelf aan landen/plekken als; Nieuw-Zeeland, Australië, Miami, Mexico, Hawaii, etc.

Groetjes

:asleep: Ik vergat aan mijn eigen stukje nog iets toe te voegen…zijn er mensen die hier ook interesse in hebben en willen dit tegen die tijd ook een keer gaan doen? Laat het dan even weten.

Ben erg benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit graag willen.Met name mensen die net als ik ook single zijn en ook zo goed als alleen vrienden heeft met een relatie, getrouwd etc.:rolleyes:

Groetjes

Hey Sharky!

Ik zou volgend jaar ook graag ver op reis willen. Heb veel vrienden met relatie en als single is dat minder leuk. Ben dit jaar naar de Dominicaanse Republiek geweest, was echt super. Zou daar nog eens heen willen.

Groetjes

dag dames, ik (22,m) ge volgen jaar zeker richting azie. en ook ik zit met het probleem dat mn vrienden niet kunnen vanwege school of relatie.
dus als ik dit wil gaan doe is het alleen. maar dat lijkt me niet echt gezellig en ik bun nu dus ook opzoek naar mensen die mee willen die kant op. mijn plan is om zeker 6 maanden weg te blijven, mischien ook nog werken in australie ofzo.

nou willen jullie mischien geen “man” mee hebben, maar mijn doel is echt de reis en de ervaring die men daar bij opsteekt.

groeten manuel.