Voor dat je naar Spanje ging had je waarschijnlijk verwachtingen over het land. Kwamen deze verwachtingen overeen met de werkelijkheid?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Voor dat je naar Spanje ging had je waarschijnlijk verwachtingen over het land. Kwamen deze verwachtingen overeen met de werkelijkheid?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Ik verwachtte (in het zuiden) een dor droog bruin landschap maar er was ook veel groen. En ik wist niet dat de steden en dorpen in Andalusië zo leuk waren en dat de cultuur zóveel verschilde van Nederland.
Kortom allemaal positieve verrassingen. ![]()
spanje is een heerlijk land! ik wil niet meer teug naar nederland, Alleen is het aan te raden om een particuliere doktersverzekering af te sluiten! Omdat de seguridad social nog al eens te wensen overlaat! maar verder heerlijk relaxed! en meestal veel zon! en gezelligheid
Ik begrijp nooit helemaal waarom veel mensen de seguridad social niet goed vinden…Je wordt over het algemeen prima geholpen. Ok, de wachttijden ter plekke bij dokter en ziekenhuis kunnen wel eens wat aan de lange kant zijn maar verder wordt je goed geholpen en zijn de kosten miniem.