Voldeed het in Amerika aan je verwachtingen?

Voor dat je naar Amerika ging had je waarschijnlijk verwachtingen over het land. Kwamen deze verwachtingen overeen met de werkelijkheid?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

De eerste keer dat ik er was was ik overdonderd door de schoonheid van het land, maar niet niet dankzij informatie vooraf en bepaalde verwachtingen had ik er ook niet van. De tweede keer kende ik het land dus gedeeltelijk al maar de nieuwe gebieden die we toen gezien hebben waren weer boven verwachting mooi.

Je kent natuurlijk allemaal de beelden van Amerika uit de films en documantaires en door het uitzoeken van de reis wekt dat bepaalde verwachtingen. Ik moet zeggen dat het allemaal de verwachtingen heeft overtroffen! De geweldige natuur en de steden en alle andere bezienswaardigheden! Waar Amerika ook bekend om is natuurlijk het eten! Je ziet dan vooral vooraf hoe veel het is, bijvoorbeeld in de all you can eat restaurants. Maar als er iets tegen is gevallen dan is het wel heten in amerika. Ik vond de kwaliteit en vooral de smaak van het eten in de meeste restaurants zwaar tegen vallen, en dan heb ik het niet eens over de fastfood restaurants, maar vooral in de “betere” restaurants. De hoeveelheid was inderdaad nooit een probleem, het was standaard veel te veel!

Gewoon een geweldig land om te reizen. En wat een natuur!! (Zuid westen) Onvergelijkbaar, weergaloos. We maakten een roadtrip van 7000 km en reden van het ene hoogtepunt naar het andere. Ik maakte er een twee uur durende film van en die kan ik blijven bekijken. En mensen die de film zien, hebben zoiets van: dààr wil ook naar toe.

Wat je zegt over het eten, is inderdaad waar. Maar dat wéét je als je naar de states gaat. Daar ga je dus voor andere dingen als voor lekker eten.

Mijn man en ik hebben het zuidwesten de eerste keer ook gedaan, geweldig we waren meteen verliefd op dat mooie ruige land. De tweede keer zijn we wat oostelijker en noordelijker geweest, vanuit Las Vegas naar Wyoming, Dakota, Colorado enz bijna tot aan de Canadese grens en terug, ook een aanrader! Die film van jullie zou ik ook wel willen zien, lijkt me heerlijk!!

Over het eten hebben wij eigenlijk niet echt te klagen gehad. Vooral het ontbijt was op de meeste plaatsen lekker.
Spek met eieren en gegrilde aardappeltjes.
Ook zijn we 1 maal in A.J. Spurs saloon and dining gaan eten. En de T-bone is daar overheerlijk. Zo een lekkere steak heb ik hier nog maar zelden gegeten. En het koste 35 dollar voor voorgerecht,een speciale soep,een vol bord groenten,het hoofdgerecht en daarna nog een dessert.