Als ik aan Amerika denk, dan denk ik aan...

Waar associeer jij Amerika mee? Met zon, zee en strand? Of met de fantastische mensen die er wonen? Of met iets anders?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Als ik aan Amerika denk, dan denk ik aan de omvang van alles. De grote maaltijden, de grote drinkbekers, de grote auto’s, de grote shows (met pracht en praal) en alle andere zaken die zo anders zijn vergeleken met (west) europa.

Alleen al de liefde voor het land. Veel vlaggen in de voortuinen en het volkslied dat vooraf wordt gezongen bij iedere gebeurtenis !!

de trots die de mensen hebben voor hun land, het respect voor militairen en hulpverleners en de afwisseling tussen grote steden en giga natuurparken. Je zit in je tuin 2 minuten van de snelweg en ondertussen loopt er een hert onder je deck door.

Alles is big!behulpzame mensen,trots op hun land,mooie steden en natuur echt helemaal een topland

Onbegrensde mogelijkheden.er gaat een wereld in een wereld voor je open.
:wereld:

Mijn aankomende vakantie!!! 4 weken met de camper door de VS :zon02:

Fantasties,mijn zoon en ik hebben dit ook eens 4 weken gedaan ,totaal 22 staten aangedaan en totaal 8041 mile gereden.
Wij starten in Las Vegas en toen naar Hover Dam,Kingman,? Grand Canyon,
Keams Canyon Gallup,Sante fe,?Hot Spring ,Memphis, Cairo,Indiana onder door Chicago,naar Grand Rapids, Ditroit,Toronto,rechtsaf naar The Horse shoe Falls,onder Erie Lake door naar de Amis (shipsi Wanna ?) Chicago
Wisconsen Dels,La Cross,recht door naar Wounded knie?,Mount Rustmoor,na 14 mile Grasy Horse, Dover ,Yellestone Park rond,JacksonVille,
Moormonen ,Wendover, Reno ,San -Francisco,Sint raffael ?Golden Gate brids,
Sunset boullevaar,Santa cruse,Santa barbara, Ventura, Los Angeles,
Sant Diego,toen om hoog door de Woestijn weer naar Las Vegas,Camper weer terug ,in 26 dagen en 8041 mile gereden ,en ongeveer Fl 18000,-armer, in 1997 mnd juni om nooit meer te vergeten :dag::dag::dag::dag:
Sorry voor mijn Fouten>
Een goede Reis en veel Plezier!!!