Vluchten LIM-AMS

Heeft iemand een tip voor betaalbare retourvluchten van Lima naar Amsterdam? Dus niet andersom…

Als ik nu even snel zit te kijken valt er echt niks onder de 1000+ euro te vinden, flink daarboven zelfs.

Misschien mensen die in Peru wonen en wel eens terugvliegen voor een periode? Het gaat om vertrek aug/sep en retour okt/nov

Via Iberia of Lan Peru…is het(vaak) onder de 1000 euro , maar ik vond dat niet zo een fijne vluchten !Via Klm is het duurder maar wel goed te doen !!!
Of via USA…maar dan heb je vervelende transfertijden…in Atlanta of New York zit je uren te verspelen…en…echt vervelende controles !

De KLM, non-stop vlucht, tijden zijn goed, toestellen zijn ok, boeing 777-200 en betaalbaar (afhankelijk van de tijd van het jaar en datum van boeking tussen 700 en 1100 euro).

>>>

Wat verwacht je dan, een vlucht met KLM voor 300-400 euro?

Frank

Waar heb ik geschreven dat ik een vlucht van 300-400 euro verwacht?
De vluchten zijn op dit moment richting de 1400 euro, met Iberia zelfs nog veel duurder.

Via Continental en American heb ik vaak voor $750-$900 gevlogen. Laats nog $880 in mei 2009. Das onder 700 EUR. Je vliegt wel met stop in de US, natuurlijk. Maar das niet erg, als het in NY is nog es de gelegenheid om goedkoop te shoppen.

Ik heb voorbije week nog eens gekeken…in oktober kan je voor een 700 euro van Lima naar Brussel en terug !wel bij Aircomet via madrid ! Ik vroeg me af …die aircomet is dat een aanvaardbare maatschappij ?

Ik heb 1500 euro voor het ticket betaald aangezien ik eind augustus van LIM naar AMS het ticket nodig had en terug op 15 november…goedkoper ging niet lukken. Helaas dure periode van het jaar.

Dat zijn helaas de problemen…van het >>> !!!