Vliegen naar Peru

Wie heeft er tips? Waar scoor ik het goedkoopste ticket? :slight_smile:

Thanks!

http://travels.kilroyworld.nl/
www.skyscanner.com
www.trosradar.nl/artikel_detail/bericht/goedkoop-vliegtickets-boeken

Wij hebben nu een ticket geboekt via vliegtickets.nl ook klm.nl is gewoon goedkoop.

Het scheelt soms wel veel om via Brussel te gaan ipv Amsterdam. Ik weet niet of dat een optie is voor je.

Bij KLM zijn het idd superpromo’s vanuit België met de trein naar Amsterdam en dan een rechtstreekse vlucht naar Lima. Wij hebben 665 betaald denk ik.

Als ik kijk voor een vlucht naar Lima in Mei zijn de prijzen zo rond de 1000 euro. Wanneer kan ik een goedkoper ticket vinden?

Groetjes

Wij gaan met de trein van Antwerpen naar Amsterdam. Dan rechtstreeks met KLM naar Lima. Maar je moet dus wel eerst die trein nemen. Scheelt bijna de helft van de prijs (630 ipv 1200 per persoon). Vanuit Brussel was ook best goedkoop.

Wanneer vliegen jullie?
wij willen in mei 2013 gaan, denk dat we nog even afwachten voor een vlucht. wij willen liefst uit Brussel vertrekken :slight_smile:

Wij vliegen in september a.s.

Kijk eens op vliegwinkel.nl, daar hebben ze naar mijn ervaring de goedkoopste tickets, ook vanuit Brussel.

Wij vertrekken dit jaar half oktober. Kijk eens bij www.edreams.net of connections. Of anders volgend jaar januari met één of andere vroegboekactie.

Oke wij boeken meestal 2 jan met connections :slight_smile: Om dan rond mei of september ergens op reis te gaan! Dus we gaan nog even afwachten tot er een mooie promo uitkomt!

Hallo,

wij hebben gisteren een vlucht geboekt van 1 mei tem 31 mei 2013 vliegen wij van Schiphol rechtstreeks met KLM naar Lima (treinrit Antwerpen - schiphol met Thalys is inbegrepen) voor een mooie prijs van 651 euro pp

651 euro per persoon voor een retour Lima??? Ik sta perplex! Hoe kan het zijn dat het vanuit België goedkoper is dan rechtstreeks vanaf Schiphol? Ik betaal 998 euro (voor een periode van 2 maanden), maar dat was absoluut het laagste wat ik kon vinden bij KLM. En dan was ik nog flexibel met m’n data enzo, de normale prijs die aangegeven wordt is zo’n 1300 euro…

Als het echt vanuit Antwerpen voor 651 een retour Lima kunt boeken, dan ga ik dat de volgende week ook zeker zo doen! Dan sla ik die treinreis wel over (als dat kan tenminste, met vluchten kan dat niet).

Mijn laatste reizen ben ik aldoor met Iberia gegaan, puur omdat het goedkoper was. Maar dan hoor ik Fransen en Duitsers die allemaal via Schiphol naar Lima zijn gevlogen, omdat voor hen het goedkoopst was. Frankfurt - Amsterdam - Lima was dan veel goedkoper dan Amsterdam - Lima. Zal wel iets met winstoptimalisering te maken hebben, raarrrrrr.

Schiphol heeft extreem hoge luchthavenbelasting. Daar komt het door.

En volgens mij zo’n vlucht met treindeal vanuit Antwerpen kan niet als je de trein overslaat… maar misschien heb ik het mis.

Het kan ook nog zijn dat het duurder is om langer dan 30 dagen ofzo weg te blijven, want voor Colombia kon ik ook al die goeie deals niet vinden, zelfs niet uit Brussel of Antwerpen. Terwijl andere mensen het daar wel over hadden, en ik een maand of 5 van tevoren zocht. Maar ik ga 5 weken en volgens mij is het dan duurder… nou ja ik weet het ook niet allemaal, de vliegwereld is één groot onbegrijpelijk doolhof. :frowning:

Nee, je hebt het niet mis. Je mag de treinreis bij zo’n pakket NIET overslaan, dan vervalt je vlucht!

klinkt goed, als je in het zuiden woont is antwerpen of brussel net zo ver als amsterdam en op zo’n reis maakt die paar uurtjes trein tegenover 3 a 400 euro weinig uit.
maar hoe zit dat dan met de terugreis… dan heb je je boarding pas al gehad, moet je die dan omwisselen voor een treinticket, maar dan kunnen ze toch niet controleren waar je uit de trein stapt?? toch…?

Als het daadwerkelijk ruim 200 euro goedkoper is, ben ik nog wel bereid om 's ochtends vroeg vanuit Heerhugowaard naar Antwerpen te reizen, daar in te checken en vervolgens terug naar Schiphol om dan naar Lima te gaan. Op de terugweg kan je de treinreis dan natuurlijk wel overslaan (of staan daar ook sancties op?!). Maar goed, ergens is het natuurlijk volkomen absurd dat het op deze manier werkt. En maar praten over duurzaamheid met z’n allen…

De grens wat betreft tijd ligt volgens mij bij 2 maanden (62 dagen), als je langer gaat is het een paar honderd euro duurder. Dus 5 weken zou hetzelfde moeten zijn. Het minimum is één week (maarja, wie gaat er nou 1 week naar Zuid Amerika…).

Vorig jaar ging ik 9 weken, heen naar Bogota en terug vanuit Lima, met Iberia, dat koste iets van 1060 euro. Maar later zag ik wel dat retourtjes Bogota een paar honderd euro goedkoper waren, als je iets korter ging (2 maanden dus waarschijnlijk). Nu voor het eerst met KLM, op zich wel blij mee. Het was altijd licht frusterend om op de terugreis een Amsterdam op de incheckbalie te zien staan, terwijl je zelf nog via Madrid moet, en na 2 uur wachten pas naar Amsterdam kunt.

Wij vertrekken woensdag ook vanuit Antwerpen met de trein naar Amsterdam, dan vlucht KLM rechtstreeks naar Lima voor 650 euro. Wij wonen in Noord-Limburg, dus dan is de afstand naar Antwerpen net zo ver als naar Amsterdam. Maar we moeten inderdaad wel in Antwerpen opstappen, anders vervallen de vervolgvluchten. Op de terugweg willen we wel vanuit Amsterdam rechtstreeks de trein naar huis pakken…

heb geboekt via KLM vertrek 2/10 terug 28/10/2012 vr 656 € h/t AI

heb geboekt met KLM vertrek 2/10 terug 28/10 vr 656 € h/t AI

Inderdaad wij vliegen (KLM) voor 642 h/t vertrek 1 mei retour 31 mei. We zijn inderdaad verplicht om de trein te nemen in Antwerpen anders vervalt de vlucht.