Voor minder dan 700 euro naar Lima

Was iemand al opgevallen dat je nu voor minder dan 700 euro met KLM (bijna) rechtstreeks naar Lima kan?

Vertrek vanaf Antwerpen treinstation (ZWE) via Schiphol naar Lima. Op de terugweg kan je de trein laten voor wat het is (wanneer ik goed ben ingelicht). Je moet namelijk je koffers van de bagageband halen op Schiphol wanneer je uit Peru komt.

Doe er je voordeel mee!

Prettige (voordelige) vakantie :vak02:

1 like

He Sabbie,

Net ook al even gezocht. Ik ben van plan om rond november die kant op te gaan tot circa half december. De prijs is echter rond de € 1000,-. De prijs van 700 euro voor welke periode geld dit?

Groet Merijn

Vele periodes. Zoek maar eens op tix.nl. Vertrek 14 november, retour 14 december. Vink ook het vakje van +/- 3 dagen aan. Wel vertrekken vanaf Antwerpen station (ZWE)!

Klopt inderdaad alleen betekent dit wel dat je maximaal 4 weken kan verblijven.

Hoelang wil je dan? En bij voorkeur van wanneer tot wanneer? Vanuit Dusseldorp misschien een optie?

Ik ben van plan om rond 7 november weg te gaan tot circa 18 december ofzo. Ik zal even kijken vanaf Dusseldorf. Vanaf Parijs was het rond de 775 euro.

Wordt lastig, vanaf Londen?

Deze reis gevonden via Ticketspy en voor minder dan 700 euro naar Peru.

He nightchild,

Net ook even gekeken op ticketspy, maar kon de reis helaas niet vinden. Mag ik vragen waar je precies op geklikt hebt en met welke reisorganisatie je vliegt en data.

Groet Merijn

Hoi merijn29

Sorry voor de verwarring maar deze actie was tot 13 augustus op de site van ticketspy. Mocht je toch nog voor een leuke prijs naar Peru willen gaan en je hebt er geen haast bij dan zou ik de website van ticketspy in de gaten blijven houden want dit is de 2e keer dat zij een leuke Peru actie dit jaar hebben geplaatst wie weet komt er dit jaar nog een “you never know”

Good luck hunting

Merijn29,

ik heb even op KLM website de zelfde data’s (31 October till 30 November) gebruikt zoals ik die heb geboekt via Antwerpen ZWE en kom nu op een prijs van 710 euro’s is ook nog steeds een leuke prijs en en je vliegt via Amsterdam schiphol naar Peru zieonderstaande link waarom het via Antwerpen moet.

Als je dat gaat doen wel even volgende procedure volgen: Vliegen met KLM vanaf Antwerpen Centraal/Brussel Midi - TicketSpy
je kan ook gewoon vertrekpunt amsterdam kiezen maar dan 898 euro’s voor zelfde periode.

cheers… Suc6

Heb gisteren geboekt voor 697 euro + 17 euro (mastercard betalingskosten) voor 7 okt tot 7 nov.

Inderdaad van Antwerpen (ZWE) naar Lima (LIM)

Via tix.nl kan je makkelijk de “goedkope” dagen / vluchten vinden. Daarna ff alle prijsvechters afgezocht naar diezelfde vlucht en dan bleek cheaptickets.DE (Duitsland ja) de goedkoopste…

Net ff KLM gebeld om te bevestigen dat alles goed geboekt is en uit te leggen wat ik precies allemaal moet afdrukken / meenemen (spreek nl geen Duits)

Dat ik toevallig ook nog eens in Antwerpen woon, is leuk meegenomen :wink:

En nu kan je voor onder de 600 euro!!. Weer vertrekken vanaf ZWE en boeken via KLM.nl